فروش تبلت‎ها در سه‎ماهه‎ی دوم 2017 به بیش از 35 میلیون دستگاه می‎رسد

موسسه‌ی تحقیقاتی Digitimes Research به تازگی آماری را از فروش تبلت‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی منتشر کرده است. براساس آمار منتشر شده از این موسسه، فروش کلی تبلت‌های در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2017 نسبت به سه ماهه‌ی پیشین کاهش 5.7 درصدی را شاهد خواهد بود و این آمار نسبت به سال گذشته، کاهش 13.7 […]

موسسه‌ی تحقیقاتی Digitimes Research به تازگی آماری را از فروش تبلت‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی منتشر کرده است. براساس آمار منتشر شده از این موسسه، فروش کلی تبلت‌های در سه‌ماهه‌ی دوم سال 2017 نسبت به سه ماهه‌ی پیشین کاهش 5.7 درصدی را شاهد خواهد بود و این آمار نسبت به سال گذشته، کاهش 13.7 درصدی را به خود دیده است. برهمین اساس، اپل همچنان در صدر فروش تبلت‌ها قرار دارد و بعد از آن، سامسونگ در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است.

براساس آمار منتشر شده از سوی موسسه‌ی Digitimes Research، حدود 35 میلیون تبلت در سه ماهه‌ی دوم سال جاری به فروش رسیده که از این میان، حدود 25 درصد آن به تنهایی متعلق به آیپدهای شرکت اپل است و بیش از 47 درصد از این آمار متعلق به دیگر شرکت‌های سازنده‌ی تبلت‌ها است. برهمین اساس، آمار شرکت سامسونگ در این میان به 15 درصد رسیده که نشان می‌دهد سهم این شرکت نسبت به شرکت اپل، 10 درصد متفاوت است. این آمار در حالی به دست آمده که سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل به معرفی یکی از محبوب‌ترین تبلت‌های خود، گلکسی تب اس 3 پرداخته است.

رتبه‌ی سوم در فروش تبلت‌ها را شرکت آمازون با فروش 7 درصدی به خود اختصاص داده است. هوآوی و لنوو هر کدام با داشتن سهم 6.6 درصدی در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند و بعد از آن‌ها نیز نام شرکت‌هایی نظیر ایسوس، TCL و مایکروسافت به چشم می‌خورد.

براساس آمار و ارقام منتشر شده، شرکت  Foxconn Electronics با آمار 75 درصدی بیشترین سهم را در تولید تبلت‌های سازندگان داشته است. بعد از آن، شرکت  Compal Electronics با داشتن سهم 11 درصدی در رتبه‌ی دوم قرار گرفته است. درهرحال، به نظر می‌آید که اپل همچنان در فروش تبلت‌های خود نسبت به دیگر شرکت‌ها موفق‌تر عمل کرده و از طرفی دیگر، تبلت‌ها نیز هر ساله با کاهش شدید آمار فروش مواجه هستند و شاید دیگر محبوبیت خود را همانند گذشته ندارند چراکه گوشی‌های‌هوشمند هرروز با کاهش حاشیه‌ی نمایشگر، بزرگ‌تر می‌شوند و لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر نیز به نظر برای بسیاری مناسب می‌آیند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال