آیا اپل آیپد پرو را با سیستم عامل مکینتاش عرضه خواهد کرد؟

اینطور که پیداست، اپل میخواهد رویه ی مایکروسافت را برای ارائه سرفیس پرو پیش بگیرد (اگر نگوییم از ایده ی آن کپی کند) و یک تبلت 12.9 اینچی با نام آیپد پرو معرفی کند که سیستم عاملش مکینتاش کامل خواهد بود. بله، همان سیستم عاملی که روی تبلت ها و پی سی های اپل ارائه […]

اینطور که پیداست، اپل میخواهد رویه ی مایکروسافت را برای ارائه سرفیس پرو پیش بگیرد (اگر نگوییم از ایده ی آن کپی کند) و یک تبلت 12.9 اینچی با نام آیپد پرو معرفی کند که سیستم عاملش مکینتاش کامل خواهد بود. بله، همان سیستم عاملی که روی تبلت ها و پی سی های اپل ارائه میشود.

برخی دیگر میگویند اپل یک تبلت هابرید عرضه خواهد کرد که شامل هردو سیستم عامل این شرکت یعنی Mac OS X و iOS خواهد بود، یا اینکه از اپلیکیشن های هردو سیستم عامل پشتیبانی خواهد کرد.

گذشته از این، اپل چندی پیش پتنتی ثبت کرد که در آن به استفاده از سیستم عامل مک در نمایشگر های لمسی اشاره شده است و این موضوع، مساله را بیش از پیش جدی تر میکند.

بهرحال تمام اینها فعلا شایعاتی هستند که شاید هیچ وقت جامه ی عمل نپوشند و شاید هم تنها 9 روز دیگر شاهد به واقعیت پیوستن یک رقیب از جنس اپل برای سرفیس باشیم!

لینک کوتاه | منبع : packet-lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال