آیفون 6 همچنان پر فروش ترین تلفن هوشمند در بازار ژاپن!

طبق آماری که توسط وب سایت خبری و ژاپنی BSN منتشر شده است، آیفون 6 مقتدرانه به فروش خود ادامه می دهد و بازار داخلی تلفن هوشمند این کشور را در دست گرفته است به گونه ای که رتبه ی اول تا سوم از چارت فروش تلفن های هوشمند در بازار داخلی این کشور، در اختیار […]

طبق آماری که توسط وب سایت خبری و ژاپنی BSN منتشر شده است، آیفون 6 مقتدرانه به فروش خود ادامه می دهد و بازار داخلی تلفن هوشمند این کشور را در دست گرفته است به گونه ای که رتبه ی اول تا سوم از چارت فروش تلفن های هوشمند در بازار داخلی این کشور، در اختیار نسخه های مختلفی از آیفون 6 می باشد!

همچون ماه گذشته، نسخه ی SoftBank از آیفون شش 64 گیگابایتی در رتبه ی نخست قرار دارد و همراه با نسخه های دیگر، دومین ماه نیز پر فروش ترین تلفن هوشمند در بازار کشور ژاپن شده است.

در ماه اکتبر که این تلفن هوشمند عرضه شد، رتبه ی اول تا ششم فروش تلفن های هوشمند در بازار کشور ژاپن، در اختیار 6 مدل مختلفی از آیفون 6 بود که عرضه شده بود. در نوامبر و دسامبر نیز فروش این تلفن های هوشمند رتبه های اول تا سوم را در اختیار خود گرفته است. البته فبلت اپل یعنی آیفون 6 پلاس نیز رتبه ی نهم را در اختیار دارد.

البته در این میان اتفاق عجیبی افتاده است و آن مربوط به فروشگاه اینترنتی محصولات اپل در کشور ژاپن می شود. خریداران با ورود به این سایت نمی توانند اجناسی را خریداری کنند و به هنگام انجام عملیات خرید، با پیغامی مواجه می شوند که نمی توانند محصولات را سفارش دهند که برخی امیدوارند این موضوع سبب نشود تا جایگاه اول تا سوم، از دست آیفون 6 بیرون برود!

لینک کوتاه | منبع : PhoneArena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال