آیفون6 همچنان پرطرفدار، گلکسی اس 5 همچنان پیشتاز!

طی نظر سنجی که اخیرا توسط موسسه تحقیقاتی ChangeWave انجام شد، 40 درصد از 4109 نفری که در نظر سنجی شرکت کردند به نحوی مایل به خرید آیفون 6 هستند. نکته دارای اهمیت در این تحقیقات آن است که طبق اطلاعاتی که از نظر‌سنجی‌های برگزار ‌شده در سال‌های قبل در دسترس است، تقاضا برای خریداری […]

طی نظر سنجی که اخیرا توسط موسسه تحقیقاتی ChangeWave انجام شد، 40 درصد از 4109 نفری که در نظر سنجی شرکت کردند به نحوی مایل به خرید آیفون 6 هستند.

نکته دارای اهمیت در این تحقیقات آن است که طبق اطلاعاتی که از نظر‌سنجی‌های برگزار ‌شده در سال‌های قبل در دسترس است، تقاضا برای خریداری آیفون 6 نسبت به آیفون 5s و آیفون 5 بیشتر است. طبیعتا یکی از دلایل تمایل بیشتر برای خریداری آیفون 6، شایعات پیرامون صفحه نمایش بزرگ‌تر آن نسبت به مدل‌های قبلی است.

اندی گلوب مسئول این نظر‌سنجی می گوید:

این بالا‌ترین سطح تقاضا برای محصولی از شرکت اپل قبل از معرفی آن محصول است که تا به حال در نظر‌سنجی‌های ما به ثبت رسیده‌ است و این میزان تقاضا حتی از تقاضای قبل از معرفی آی‌فون 5s و آی‌فون 5 نیز بیشتر است و به نظر می‌رسد صفحه نمایش بزرگ‌تر دراین رابطه نقش مهمی دارد.

اما در بین گوشی های هوشمند این روزها تنها آیفون 6 به این اندازه پر طرفدار نیست، 28 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی اعلام کرده اند تا چند هفته ی بعد قصد خرید یک گوشی سامسونگ دارند، که این تاریخ با عرضه ی Galaxy S5 همزمان است. آمار نشان می دهند گلکسی S5 سایه ی سنگینی بر سر سایر مدل های این گوشی هوشمند انداخته است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال