آی پد Air2 و آی پد مینی 3 توسط اپل تایید شد

در حالی که گوگل مشغول معرفی خانواده جدید نکسوس بود، اپل نام دو تبلت جدیدش که در مراسم امروز معرفی خواهد کرد را تایید کرده است. این دو تبلت با نام های آیپد ایر2 و آیپد مینی3 عرضه خواهند شد. این نام ها توسط راهنمایی که اپل برای گرفت اسکرین شات در سیستم عامل جدیدش، […]

در حالی که گوگل مشغول معرفی خانواده جدید نکسوس بود، اپل نام دو تبلت جدیدش که در مراسم امروز معرفی خواهد کرد را تایید کرده است.

این دو تبلت با نام های آیپد ایر2 و آیپد مینی3 عرضه خواهند شد. این نام ها توسط راهنمایی که اپل برای گرفت اسکرین شات در سیستم عامل جدیدش، iOS8 منتشر شده آشکار شد. این اسکرین شات نشان می دهد طراحی این تبلت های نسبت به همتایان قبلی شان هیچ تغییری نکرده است.

هر دوی این تبلت ها دارای سنسور تشخیص اثر انگشت در دکمه ی Home خودشان می باشند. آیپد ایر2 حالت عکسبرداری پی در پی به دوربینش اضافه خواهد شد، این ویژگی اولین بار سال گذشته در آیفون 5s ظاهر شد.

از آنجایی که اپل در حال انتشار دستورالعمل های آی او اس 8.1 است، انتظار می رود این سیستم عامل فردا در کنار تبلت های جدید رونمایی شود و به احتمال زیاد از Apple Pay هم پشتیبانی خواهد کرد.

چیپست جدید A8X هم که اخیرا شایعاتی درباره ی آن منتشر شد حداقل در یکی از آیپد ها موجود خواهد بود، امکان دارد رنگ طلایی یکی از این تبلت ها هم رونمایی شود و بیشترین تغییر را در بخش دوربین این تبلت ها شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال