ابتکاری دیگر از شرکت Jolla که این روزها در دنیای تکنولوژی بر سر زبان ها افتاده است

کمپانی Jolla سه هدف توسعه ای دیگر برای پروژه ی تبلت محبوبش اعلام کرده است. اگر این کمپین ها به اهدافشان برسند کمپانی ویژگی های دیگری را نیز برای تبلتش در نظر می گیرد. پیشتر نیز درباره ی کمپین تبلت این شرکت مطالبی نوشته بودیم، این شرکت با برگزاری یک حراجی ویژه اقدام به پیش […]

کمپانی Jolla سه هدف توسعه ای دیگر برای پروژه ی تبلت محبوبش اعلام کرده است. اگر این کمپین ها به اهدافشان برسند کمپانی ویژگی های دیگری را نیز برای تبلتش در نظر می گیرد.

پیشتر نیز درباره ی کمپین تبلت این شرکت مطالبی نوشته بودیم، این شرکت با برگزاری یک حراجی ویژه اقدام به پیش فروش دستگاه هایش در یک کمپین اقدام کرد. این شرکت که تنها هدف جمع کردن 380 هزار دلار سرمایه از این کمپین داشت با گذشت دو روز رقمی بالاتر از یک میلیون دلار کسب کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که اگر کمپین به مقادیر مشخصی دست یابد ویژگی های دیگری را نیز به تبلتش اضافه خواهد کرد.

اگر این رقم به یک و نیم میلیون دلار برسد تبلت جولا به جای پشتیبانی از کارت حافظه های میکرو اس دی 32 گیگابایتی از کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد. هدف بعدی 1.75 میلیون دلار است که با این رقم شرکت می تواند به سیستم عامل تبلتش Sailfish OS قابلیت نمایش دو اپلیکیشن هم زمان در یک صفحه نمایش را اضافه کند و در نهایت اگر این کمپین به رقم 2.5 میلیون دلار برسد تبلت هایی که در آینده از راه خواهند رسید از اتصال“3.5G”  پشتیبانی خواهند کرد که حدس می زنیم منظور کمپانی اتصال HSPA+ بوده است که 30 دلار گرانقیمت تر از تبلت های اصلی خواهند شد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال