شروع فروش تلفن هوشمند Jolla در آسیای مرکزی

تلفن هوشمند جولا که سیستم عامل خود شرکت یعنی Sailfish OS را داراست، اکنون در آسیای مرکزی در دسترس است. این شرکت فنلاندی به منظور دستیابی به توسعه گوشی های هوشمند خود، به سرمایه گذاری موبایل در قزاقستان پیوسته است. جولا همچنین دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچ و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. حافظه داخلی آن 16 گیگابایت […]

تلفن هوشمند جولا که سیستم عامل خود شرکت یعنی Sailfish OS را داراست، اکنون در آسیای مرکزی در دسترس است. این شرکت فنلاندی به منظور دستیابی به توسعه گوشی های هوشمند خود، به سرمایه گذاری موبایل در قزاقستان پیوسته است.

جولا همچنین دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچ و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی است. حافظه داخلی آن 16 گیگابایت است و شما می توانید از طریق کارت حافظه میکرو اس دی این فضا را گسترش دهید.

طراحی شاسی های مخصوص جولا به کاربر اجازه می دهد از قسمت وسط آن را جدا کرده و به باتری دستگاه دسترسی پیدا کنید و از این رو می توانید درصورت نیاز باتری آن را تعویض کنید.

این گوشی در رنگ های مختلف همچون آبی، سبز، سفید و نارنجی در دسترس است و کاربران می توانند کاور پشت آن را تغییر دهند.

متأسفانه اطلاعاتی از قیمت گوشی هوشمند جولا در قزاقستان وجود ندارد اما می دانیم که برچسب قیمت آن در محدوده 400 تا 420 یورو خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال