Jolla برای خرید تلفن هوشمند 100 پوند تخفیف می دهد!

چند روز پیش کمپانی Jolla اولین تبلتش را در یک کمپین معرفی کرد. هدف فروش 380 هزاردلاری این دستگاه بود اما با استقبال بی سابقه مواجه شد. اکنون این کمپین یک میلیون دلار را رد کرده و روزهای زیادی تا پایان این کمپین باقی مانده است. برای نشان دادن خوشحالی شرکت به هواداران یولا 100 […]

چند روز پیش کمپانی Jolla اولین تبلتش را در یک کمپین معرفی کرد. هدف فروش 380 هزاردلاری این دستگاه بود اما با استقبال بی سابقه مواجه شد. اکنون این کمپین یک میلیون دلار را رد کرده و روزهای زیادی تا پایان این کمپین باقی مانده است.

برای نشان دادن خوشحالی شرکت به هواداران یولا 100 پوند از قیمت تلفن هوشمندش را تخفیف داده و شما می توانید تلفن هوشمند 350 یورویی این شرکت را 250 یورو بخرید.

این امکان بسیار فوق العاده به نظر می رسد البته در مدت زمان کوتاهی وجود خواهد داشت. تا 25 نوامبر می توان از این تخفیف استفاده کرد و تعداد نیز محدود است. هنوز تعداد دستگاهی که برای این تخفیف در نظر گرفته شده اعلام نشده است.

شما می توانید این تلفن هوشمند را در صورتی که در اروپا هستید تهیه کنید. این تلفن هوشمند که سال گذشته معرفی شد دارای یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، دوربین سلفی دو مگاپیکسل، صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزلوشن 540 در 960 پیکسل، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی، پردازنده ی دو هسته ای با کلاک 1.4 گیگاهرتز کوالکام، اتصال فورجی و سیستم عامل Sailfish از سود خود کمپانی است.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال