ادعاهای باورنکردنی مدیرعامل Xiaomi درباره ی کمپانی

شرکت Xiaomi با قیمت پایین و کیفیت بالا موفقیت های چشمگیری را در زمینه ی تلفن های هوشمند کسب کرده و اخیرا نیز تلاش هایی در جهت ورود به بازار تبلت ها داشته است. در ابتدای ماه گذشته زیائومی گروهی از تبلت های خود را به بازار چین عرضه کرد و جالب است بدانید هدف نهایی […]

شرکت Xiaomi با قیمت پایین و کیفیت بالا موفقیت های چشمگیری را در زمینه ی تلفن های هوشمند کسب کرده و اخیرا نیز تلاش هایی در جهت ورود به بازار تبلت ها داشته است. در ابتدای ماه گذشته زیائومی گروهی از تبلت های خود را به بازار چین عرضه کرد و جالب است بدانید هدف نهایی این شرکت از خط تولید تبلت هایش پا جای پای آیپد گذاشتن است. مدیر عامل شرکت لئی جوون اظهار داشت تولید تبلت های ویندوزی سخت نیست، مشکل از محدودیت اپلیکیشن و بازی ها برای این سیستم عامل آغاز می گردد.

مدیر عامل این شرکت در حرفهایش به پایان عمر اپل در بازار تبلت ها اشاره کرد و همچنین از وجود محصولاتی همچون سامسونگ گلکسی تب اس 10.5 گفت، برخی از تبلیغات حتی از این محصولات به عنوان قاتلین آیپد یاد کرده اند.

شیائومی نامی در صنعت گوشی های هوشمند به دلیل قیمت کم به یادگار گذاشته است و این قیمت پایین ناشی از استفاده از پردازنده های ارزان قیمت مدیاتک است.

این شرکت با استفاده از تکنیک بازاریابی “گرسنه نگاه داشتن بازار” محصولات خود را در حجم انبوه به فروش می رساند به طور مثال ماه گذشته Xiaomi ده هزار دستگاه از فبلت محبوب Redmi Note خود را تنها در چند ثانیه به فروش رساند. مشخص نیست که این کمپانی همین تکنیک را برای اپل شدن در پیش خواهد گرفت یا خیر!

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال