گوشیتو چه حضوری و چه آنلاین از گارانتی تسک میران بخر

با پیشرفت اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی، امروزه خریدهای بسیاری از طریق این بستر انجام می‌شوند. خریدهای آنلاین مزایای خاص خود را دارند: مقایسه و انتخاب سریع‌تر و ساده‌تر، تخفیف‌های ویژه و خرید در زمان کوتاه‌تر. اما با این حال هنوز هم خرید و فروش حضوری، برای خیلی از افراد، قابل‌اعتمادتر و حتی دوست‌داشتنی‌تر است.خیلی اوقات […]

با پیشرفت اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی، امروزه خریدهای بسیاری از طریق این بستر انجام می‌شوند. خریدهای آنلاین مزایای خاص خود را دارند: مقایسه و انتخاب سریع‌تر و ساده‌تر، تخفیف‌های ویژه و خرید در زمان کوتاه‌تر. اما با این حال هنوز هم خرید و فروش حضوری، برای خیلی از افراد، قابل‌اعتمادتر و حتی دوست‌داشتنی‌تر است.خیلی اوقات افراد ترجیح می‌دهند کالای مورد نظرشان را از نزدیک ببینند و بررسی کنند. یا در بازار بچرخند و به نوعی، هم‌زمان با خرید خود، تفریح کوچکی هم کرده باشند. در هر دو صورت، قرار است محصولی خریداری شود، و این محصول هرچه گران‌قیمت‌تر باشد، بیشتر نیازمند خدمات پس از فروش و گارانتی خواهد بود.

برای خرید گوشی‌های موبایل، گارانتی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه شود. چرا که این دستگاه‌ها، به نوعی، جزء لاینفک زندگی ما شده‌اند و ما عادت کرده‌ایم که به طور روزمره از آنها استفاده کنیم. پس اگر اتفاقی برای آنها بیفتد، تا حدودی، فرآیند زندگی ما مختل خواهد شد. برای اینکه رسیدگی مناسبی به این گوشی‌ها بشود، گارانتی‌ها وارد عمل خواهند شد.

در این مقاله کوتاه، به بررسی خرید حضوری و آنلاین از نمایندگی رسمی شیائومی در ایران پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید و از مزایای یک خرید خوب و امن آگاه شوید:

خرید آنلاین بهتر است یا حضوری؟

به طور کلی، می‌توان گفت خرید آنلاین، گام بزرگی در پیشرفت زندگی بشر بوده است. این موضوع، مزایای زیادی را به همراه داشته است:

  • بهره‌مندی از تنوع بالای محصولات: تعداد کالاهای زیاد مرتبط در این سایت‌ها، می‌تواند گزینه‌های بسیار زیادی را برای مقایسه و انتخاب به شما بدهند.
  • آشنایی با مشخصات محصول: فروشگاه‌های آنلاین، همیشه سعی دارند تا برای مشتریان امکان مقایسه و بررسی مناسبی پدید بیاورند، تا بتوانند اعتماد آنها را جلب کنند. به همین منظور، سایت‌ها مشخصات محصولات خود را کامل بیان می‌کنند.
  • سهولت مقایسه و خرید: شما با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و یا یک دستگاه متصل به اینترنت، محصولات مورد نظر خود را می‌توانید به سادگی بررسی کنید و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. در انتها، با نهایی کردن سبد خرید و پرداخت هزینه آن، تمام محصولات را درب منزل تحویل خواهید گرفت. در این راه، دیگر نیازی نیست تا برای پیدا کردن محصول خود، از مغازه‌ای به مغازه دیگر، و از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروید، و این موضوع هزینه حمل‌ونقل شما به شدت کاهش خواهد داد.
  • ذخیره زمان: شما می‌توانید با عدم مراجعه به مغازه‌ها، از ماندن در صفوف طولانی خرید خودداری کنید و این کار زمان زیادی را برای شما ذخیره خواهد کرد. همچنین که شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه‌روز خرید خود را انجام دهید و لزومی ندارد که یک یا چند روز از وسط هفته خود را به این کارها اختصاص دهید.
  • نظرات مشتریان: امکان بررسی نظرات مشتریان، می‌تواند مزیت دیگر این خرید نسبت به خریدهای حضوری باشد. چرا که در خرید حضوری، شما باید به فروشنده اعتماد کنید و با توجه به گفته‌های او انتخاب خود را انجام دهید. اما در خرید آنلاین گوشی، شما می‌توانید نظرات مثبت و منفی خریداران را بررسی کنید و انتخاب امن‌تری داشته باشید.
  • امنیت در خرید: خریدهای حضوری، دردسرهای امنیتی زیادی ایجاد می‌کنند. برای مثال، مراجعه به فروشگاه‌ها و بازارهای شلوغ، همیشه خطر دزدیده شدن وسایل و پول را به همراه دارد. به خصوص که نگه‌داری و حمل جعبه گوشی و یا لپتاپ تا خانه، می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. در حالی که در خرید آنلاین، امنیت شما از همان ابتدا تضمین شده است. ضمنا باید این نکته ذکر شود که در حال حاضر که بیماری کرونا هنوز در جامعه شایع است، با خرید آنلاین می‌توانید از ابتلای خودتان هم جلوگیری کنید.
  • برای بزرگنمایی کلیک کنید

    تخفیف‌های شیرین: اکثر فروشگاه‌های آنلاین، تخفیفات ویژه‌ای برای خود دارند که در زمان‌های خاص، و بر روی محصولات خاص، آنها را اعمال می‌کنند. توجه کنید که این تخفیف‌ها فقط بر روی خریدهای آنلاین اعمال می‌شوند. اما در صورتی که حضوری خرید کنید، باید خودتان با چانه زدن با فروشنده، تخفیف اندکی را برای خود دست‌وپا کنید. همچنین، گاهی در خریدهای آنلاین جوایزی هم به خرید شما تعلق می‌گیرد که در بسته‌بندی ارسالی، آنها را تحویل خواهید گرفت.

اما خرید حضوری هم می‌تواند مزایای خاص خود را داشته باشد:

  • تست محصول: شما می‌توانید با مراجعه به یکی از فروشگاه‌هایی که گوشی مورد نظر شما را دارد، آن را بررسی کنید و نظر خود را درباره‌اش تکمیل کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با بررسی شرایط استفاده خودتان، درک کنید که این خرید انتخاب خوبی خواهد بود یا خیر. ضمن این‌که شما می‌توانید دستگاه‌های دیگر را هم امتحان کنید و کارایی و کیفیت آنها را هم بسنجید.
  • بررسی گسترده قیمت‌ها: شما می‌توانید با مراجعه به بازار و صحبت با فروشندگان مختلف، مناسب‌ترین قیمت را برای گوشی هوشمند مورد نظر خود بیابید. چرا که همواره اختلافاتی در قیمت وجود خواهد داشت.
  • گشت و گذار به مثابه تفریح: دیدن مغازه‌ها و کار با گوشی‌های مختلف، می‌تواند به نوعی تفریح تلقی شود. آشنایی با تکنولوژی‌های روز و تولیدات جدید شرکت‌ها، یکی از هیجان‌انگیزترین مسائل در دنیای مدرن هستند. همیشه خرید یک چیز جدید، می‌تواند ماجراجویی شگفت‌انگیزی را در پس ظاهر ساده خود داشته باشد.
  • کاهش امکان اشتباه در خرید: شاید شما با محصولی که قصد خرید آن را دارید، آشنایی کامل نداشته باشید؛ یا فرستنده آنلاین، به اشتباه محصول دیگری را برای شما ارسال کند؛ یا شاید شما محصولی را مناسب و خوب بدانید، در حالی که با دیدن آن متوجه شوید که اصلا مناسب شما نبوده است. در تمام این موارد، شما می‌توانید با مراجعه حضوری، اطمینان بیشتری از خرید خود کسب کنید.

در هر حال، هر روشی معایب خاص خود را هم دارد. اما با توجه به امکاناتی که یک خرید آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، می‌توان گفت که خرید آنلاین گزینه بهتری نسبت به خرید حضوری خواهد بود. در نهایت، شما می‌توانید هر یک از این دو راه را انتخاب کنید و به محصول مورد نظر و مناسب خود برسید.

گارانتی تسک میران چه مزایایی دارد؟

تمامی گارانتی‌ها برای حمایت از مشتریان خود، مزایایی دارند. اما گارانتی تسک میران، با هدف رضایت مشتریان، قوانینی را ایجاد کرده است تا راحتی بیشتری را برای آنها ایجاد کند. از جمله مهم‌ترین شرایطی که تسک میران برای مشتریان خود ایجاد کرده است، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • برای بزرگنمایی کلیک کنید

    ۵ سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش از تمامی کالاها

  • عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای فعال‌سازی گارانتی و رجیستری به علت قانونی بودن تمامی محصولات و پرداخت کامل هزینه‌های گمرک
  • عدم نیاز به هزینه ارسال کالا برای بهره‌مندی از خدمات گارانتی در شهرستان‌هایی که نمایندگی خدمات تسک میران در آنها وجود ندارد
  • اطلاع‌رسانی رسمی برای مشکلات فراگیر، جهت رفع ایراد و تعویض

خرید حضوری از تسک میران

تسک میران با داشتن یک مرکز فروش حضوری در دفتر مرکزی، این امکان را پدید آورده است، تا مشتریان بتوانند از مزایای خرید حضوری نیز بهره‌مند شوند. این مرکز خرید در آدرس زیر واقع شده است:

تهران، تقاطع بلوار قیطریه و اندرزگو، نبش خیابان سلیمانی شرقی، پلاک ۷۰، طبقه همکف

امکان خرید حضوری در سایر شهرها هنوز وجود ندارد، اما شما می‌توانید با مراجعه به نزدیک‌ترین دفتر خدمات تسک میران در شهر خود، نظرات کارشناسانه‌ای در خصوص محصول مورد نظر خود دریافت کنید. و همچنین برای خرید آنلاین گوشی به وبسایت https://taskmiran.com/smartphones مراجعه کنید.

خرید حضوری یا آنلاین، با گارانتی تسک میران

پشتیبانی تسک میران، سعی دارد تا در هر صورتی حامی مشتریان خود باشد و بهترین تجربه خرید را برای آنها ایجاد کند.

تسک میران با داشتن عنوان بهترین گارانتی گوشی از سوی مشتریان، همواره در تلاش است تا با ساده‌سازی فرآیند خرید برای مشتریان و طبق نظر آنها، دسترسی به محصولات مورد نیاز را سریع‌تر و قابل‌اطمینان‌تر کند. شما نیز می‌توانید با یک تجربه خرید شگفت‌انگیز، به یکی از مشتریان همیشگی این شرکت تبدیل شوید. پس فرصت یک خرید ساده و امن را از دست ندهید.