فوتوشاپ 25 ساله شد

در سال 1987، Thomas Knoll پروژه ای تصویری بنام Display را بوجود آورد و آن را توسعه داد. این برنامه ی ساده برای نشان دادن تصاویر روی نمایشگر های سیاه و سفید زمان خود بکار میرفت. توماس به کمک برادر خود، جان، شروع به اضافه کردن ویژگی هایی به برنامه برای انجام پردازش روی عکس ها کرد. خیلی زود […]

در سال 1987، Thomas Knoll پروژه ای تصویری بنام Display را بوجود آورد و آن را توسعه داد. این برنامه ی ساده برای نشان دادن تصاویر روی نمایشگر های سیاه و سفید زمان خود بکار میرفت. توماس به کمک برادر خود، جان، شروع به اضافه کردن ویژگی هایی به برنامه برای انجام پردازش روی عکس ها کرد. خیلی زود این برنامه مورد توجه تولیدکننده های صنعتی قرار گرفت و در سال 1989، Adobe تصمیم به ثبت پتنت نرم افزار خود با نام Photoshop کرد و اولین نمونه از نرم افزار خود را در سال 1990 ارائه داد.

توماس در آن زمان آرزوی فروش 500 نسخه از برنامه Photoshop در یک ماه را داشت!!

Photoshop_Icons_Through_the_Years

امروز، 19 فوریه 2015، Adobe Photoshop، نرم افزار تصویرگر خلاقیت در نسل دیجیتال، 25 ساله شد.

لمس بسیاری از تصاویر الهام بخشی که در ذهن ماست، امروزه بوسیله فتوشاپ اماکن پذیر شده و ما تقریبا تحت محاصره این خلاقیت ها هستیم!

از لوگوهای پیچیده گرفته تا آرم های ساده روی فنجان چایی خوریتان، طراحی کفش های ورزشی یا ساده یا فیلم های هالیوودی که هرشب میبینید! همه و همه را مدیون قدرت نرم افزار فتوشاپ هستیم.

Photoshop_Splash_Screens_Through_the_Years

Shantanu Narayen، مدیر عامل کمپانی Adobe اینطور اظهار کرده که ” امروز این نرم افزار با قابلیت های مختلف نظیر ویرایش ساده عکس (برای افراد آماتور)، عکاسی مدلینگ و فشن، تولیدات فیلم، طراحی وبسایت ها، برنامه های موبایل و حالا استفاده در پرینتر های سه بعدی، به ایجاد خلاقیت های ممکن ادامه می دهد و امروز  Photoshop Magic برای میلیون ها عضو این شرکت قابل استفاده است.”

Photoshop_Toolbars_Through_the_Years_Version_A

هیچ کمپانی دیگری نتواسته مثل Adobe، تولیدات و سرویس های مختلفی نظیر Dreamweaver ،After Effects ،Premiere Pro ،InDesign ،Adobe Illustrator را بوجود بیاورد که پیشرفتی رو به جلو در عرصه عکاسی و فیلمبرداری باشد.

کمپانی Adobe در حال برگزاری کمپینی با نام “Dream On” برای گرامیداشت 25 سال هنرآفرینی و خلاقیت بوسیله Photoshop است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال