اشتراک گذاری فایل ها به صورت خصوصی در Digify

اگر می خواهید فایل ها را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید و تمامی مراحل از جمله مدت زمان مشاهده و استفاده ی دریافت کننده را تحت کنترل خود قرار دهید، Digify را امتحان کنید. Digify به شما اجازه می دهد تمام این کارها را با یک رابط کاربری مشخص و ساده که مثل یک برنامه […]

اگر می خواهید فایل ها را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید و تمامی مراحل از جمله مدت زمان مشاهده و استفاده ی دریافت کننده را تحت کنترل خود قرار دهید، Digify را امتحان کنید.

Digify به شما اجازه می دهد تمام این کارها را با یک رابط کاربری مشخص و ساده که مثل یک برنامه واقعی است انجام دهید، نه مثل برنامه ای که برای استفاده در CIA طراحی نشده باشد!

در این برنامه، اشتراک گذاری فایل ها تنها یک وجه آن است، طرف دیگر مسئله self-destructing (حذف و نابود شدن خودکار اطلاعات) می باشد. این برنامه با Dropbox ادغام شده تا فایل هایی را که آپلود می کنید، کنترل کند و دارای ویژگی محافظت از کپی پیشرفته همانند یک NDA اتوماتیک می باشد.

فایل های به اشتراک گذاشته شده نمی تواند توسط دریافت کننده فوروارد، دانلود یا کپی شود. حتی در برابر تلاش های کپی از صفحه نمایش نیز محافظت می کند.

فایل های به اشتراک گذاشته شده بعد از یک محدودیت زمانی بین یک دقیقه تا یک ماه بصورت خودکار از بین میروند و در عین حال، شما قادر به حذف اشتراک گذاری آن ها در هر لحظه بصورت دلخواه نیز هستید.

در حال حاضر، Digify یک برنامه رایگان است و توسعه دهندگان آن به دنبال درخواست های ویژگی و گزارش ایرادات هستند. بنابراین اگر شما به آن علاقمندید، اکنون زمان مناسبی است که با مشارکت خود، آن را به یک تجربه خیلی بهتر تبدیل کنید.

5

fgg

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال