اولین تلفن هوشمند با پردازنده Tegra 4i با قیمتی زیر 200 یورو

شرکت Wikio، سازنده فرانسوی تلفن های هوشمند، در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال (MWC 2014) اولین تلفن هوشمند خود با قلب تپنده ی Tegra 4i را معرفی کرد. علیرغم اینکه این برند در دنیای موبایل شاید آنچنان شناخته شده و مشهور نباشد، اما کیفیت ساخت و امکانات خوب در کنار قیمت مناسب، محصولات این شرکت […]

شرکت Wikio، سازنده فرانسوی تلفن های هوشمند، در کنگره جهانی موبایل بارسلون امسال (MWC 2014) اولین تلفن هوشمند خود با قلب تپنده ی Tegra 4i را معرفی کرد.

علیرغم اینکه این برند در دنیای موبایل شاید آنچنان شناخته شده و مشهور نباشد، اما کیفیت ساخت و امکانات خوب در کنار قیمت مناسب، محصولات این شرکت را بسیار جذاب میسازد.

Wax نام اولین تلفن هوشمند ای است که از پردازنده ی تگرا 4 آی با چهار هسته ی 1.7 گیگاهرتزی قدرت گرفته و پردازنده گرافیکی 60 هسته ای دارد (برخلاف تگرا 4 که گرافیک 72 هسته ای داشت)

تفاوت دیگر این چیپ، پشتیبانی از پهنای باند موبایل LTE است که برای اولین بار در چیپ های انویدیا ارائه شده.

این چیپ همچنین در تست های بنچمارک Antutu توانست به عدد 26600 برسد که نشان دهنده ی قدرت پردازشی در حد و اندازه ی اسنپدراگون 600 کوالکام است.

همچنین از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند میتوان به نمایشگر 4.7 اینچی اچ دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل به همراه یک گیگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و شیار میکرواس دی اشاره کرد.

با وجود این مشخصات سخت افزاری و طراحی زیبای شرکت ویکو، قیمت 200 یورویی آن را برای خریداران اروپایی تبدیل به یک گزینه ی قابل تامل خواهد کرد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال