فهرستی از 10 گوشی قدرتمند ماه گذشته میلادی توسط AnTuTu منتشر شد

همان طور که احتمالا می‌دانید امسال شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند بسیار قدرتمندی از نظر سخت افزاری توسط شرکت‌های مختلف تولید کننده بودیم. گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج و نوت 7 سامسونگ به همراه Mi 5 شیائومی و وان پلاس 3 و همچنین اچ‌تی‌سی 10 از این جمله هستند. گرچه ممکن است نام این […]

همان طور که احتمالا می‌دانید امسال شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند بسیار قدرتمندی از نظر سخت افزاری توسط شرکت‌های مختلف تولید کننده بودیم. گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج و نوت 7 سامسونگ به همراه Mi 5 شیائومی و وان پلاس 3 و همچنین اچ‌تی‌سی 10 از این جمله هستند. گرچه ممکن است نام این سری از گوشی‌های هوشمند را بسیار زیاد شنیده باشید اما در هر صورت بهتر است بدانید که گوشی‌های هوشمند دیگری نیز هستند که خیلی نام آشنا نمی‌باشند. در هر صورت همان طور که احتمالا می‌دانید بنچمارک آنتوتو در کنار GFXBench و Geekbench از جمله تست‌هایی هستند که حتی قبل از معرفی رسمی گوشی‌های هوشمند، اطلاعات مربوط به سخت افزار آنها را به نمایش می‌گذارند.

در هر صورت هم اکنون شرکت آنتوتو لیستی را منتشر کرده است که در آن قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند تولید شده براساس امتیاز کسب شده در تست‌های مربوط به این بنچمارک به چشم می‌خورد. البته از آن جایی که این لیست ممکن بود بسیار بلند باشد، تنها 10 واحد گوشی در آن به چشم می‌خورد. این لیست مربوط به ماه پیش میلادی یعنی ماه جولای 2016 بوده که در آن نام 10 گوشی به چشم می‌خورد. از این رو نام گلکسی نوت 7 در این لیست به چشم نمی‌خورد زیرا این گوشی در تایخ دوم آگوست معرفی شده بود. البته بهتر است بدانید که نام گوشی‌های برتر در این زمینه طی شش ماهه اول سال 2016 را می‌توانید در این لینک مشاهده نمایید.

اما بیایید نگاهی به این لیست بیندازیم. در ماه جولای سه گوشی برتر در این لیست نسبت به ماه‌های گذشته تغییری نکرده است. در رتبه اول این لیست گوشی وان پلاس 3 قرار دارد. رتبه دوم نیز به گوشی هوشمند ایکس پلی5 ویوو اختصاص داده شده است. گوشی Le Max 2 شرکت LeEco نیز توانسته است رتبه سوم را همچنان حفظ نماید. امتیاز این سه گوشی به ترتیب برابر با 140,288 و 138,706 و 138,026 می‌باشند. اما رتبه‌های چهار تا ششم هم اینک به ترتیب به گوشی‌های Nubia Z11 و ZUK Z2 Pro و Xiaomi Mi 5 اختصاص دارد. گلکسی اس 7 اج سامسونگ نیز با کسب 134,599 امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفته است و به دنبال آن گوشی آیفون 6 اس اپل با 133,781 امتیاز قرار دارد. گوشی‌های ZTE Axon 7 و همچنین آیفون SE اپل نیز در رتبه‌های نهم و دهم قرار گرفته‌اند.

AnTuTu-top-10-July-2016_1

همان طور که مشاهده می کنید اختلاف امتیازی میان این سری از گوشی‌ها بسیار کم است. در حقیقت تمامی این 10 واحد گوشی دارای امتیازی بین 131,000 و 141,000 می‌باشند. در نتیجه باید این طور اذعان داشت که توجه به این لیست خیلی ضروری نبوده و در عملکرد آنها اختلاف خاصی به چشم نخواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال