گلکسی C7 پرو سامسونگ در بنچمارک AnTuTu  رخ نمایان کرد؛ دوربین سلفی16 مگاپیکسلی!

روز گذشته سامسونگ گلکسی C7 پرو در بنچمارک Geekbench رویت شده بود. امروز نیز این گوشی در بنچمارک AnTuTu نمایان شده است. بنچمارک قبلی اطلاعات کمی را از مشخصات این گوشی منتشر کرده بود (چیپست اسنپدراگون 625، حافظه رم 4 گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1)، اما AnTuTu از ویژگی‌های بیشتری خبر می‌دهد. درحالی که اطلاعات […]

روز گذشته سامسونگ گلکسی C7 پرو در بنچمارک Geekbench رویت شده بود. امروز نیز این گوشی در بنچمارک AnTuTu نمایان شده است. بنچمارک قبلی اطلاعات کمی را از مشخصات این گوشی منتشر کرده بود (چیپست اسنپدراگون 625، حافظه رم 4 گیگابایت و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1)، اما AnTuTu از ویژگی‌های بیشتری خبر می‌دهد.

درحالی که اطلاعات به دست آمده از AnTuTu شامل اندازه صفحه نمایش این گوشی نمی‌شود، وب‌سایت صادرات و واردات Zauba هند نشان داده است که صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچ خواهد بود؛ همچنین صفحه نمایش این گوشی رزولوشن 1080×1920 خواهد داشت. با اینکه Geekbench چیپست این گوشی را اسنپدراگون 625 اعلام کرده بود، AnTuTu نشان می‌دهد که چیپست این گوشی اسنپدراگون 626 خواهد بود. این چیپست شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی است. این گوشی از دوربین دوگانه بهره‌مند بوده و شامل یک مودم LTE X9 و تکنولوژی TruSignal برای افزایش قدرت سیگنال است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز آدرنو 506 می‌باشد.

گلکسی C7 پرو

دوربین عقب و جلوی این گوشی 16 مگاپیکسل است که خبر خوبی برای طرفداران سلفی محسوب می‌شود. حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت، حافظه داخلی آن 64 گیگابایت و سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید 6.0.1 است. انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی C7 پرو ماه آینده در کنار سامسونگ گلکسی C5 پرو رونمایی شود. سامسونگ گلکسی C9 پرو ماه گذشته رونمایی شد، اولین گوشی بود که با حافظه رم 6 گیگابایت توسط Sammy معرفی شد. چند روز گذشته، یک تصویر از این گوشی در Jade Black منتشر شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال