اولین رکود ثبت شده برای فروش سامسونگ در سال 2014

سایت IDC آماری از مبادلات تلفن های هوشمند در دنیا اعلام کرده ونتایج تقریبا همان چیزی است که همگان انتظار داشتند. سامسونگ پیشتاز در فروش و اپل در رده ی دوم. سامسونگ هم چنان پرچمدار فروش گوشی های هوشمند در دنیاست اما برای اولین بار رکودی را نیز ثبت کرده است. سامسونگ تا فصل دوم […]

سایت IDC آماری از مبادلات تلفن های هوشمند در دنیا اعلام کرده ونتایج تقریبا همان چیزی است که همگان انتظار داشتند. سامسونگ پیشتاز در فروش و اپل در رده ی دوم.

سامسونگ هم چنان پرچمدار فروش گوشی های هوشمند در دنیاست اما برای اولین بار رکودی را نیز ثبت کرده است. سامسونگ تا فصل دوم 2014، 74.3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند مبادله کرده که در مدت مشابه سال پیش 3 میلیون بیشتر بوده است، این به این معناست که فروش سامسونگ 7.1 درصد رکود داشته است.

اما اپل 4 میلیون دستگاه بیشتر از سال پیش تلفن هوشمند فروخته و سهمش از بازار را به اندازه ی 1.1 درصد از دست داده است.

این وبسایت تغییر و تحولات اندک اپل و سامسونگ را با شرکت های چینی، لنووا و هوآوی کمپانی کره ای ال جی مقایسه کرده است. سهم این شرکت ها بازار افزایش یافته و میزان فروششان نیز دو برابر شده است.

شاید اپل و سامسونگ باید هوشیار باشند که طلسم برندشان در دنیا از بین خواهد رفت و مشتریان این روزهای بازار ارلکترونیک را بهتر بشناسند.

لینک کوتاه | منبع: Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال