اولین موبایل دنیا که روی آن بازی نصب شد!

اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که بازی های گرافیکی و سه بعدی بر روی هر گجتی تقریبا در دسترس است. اما 20 سال پیش بازی ها بر روی موبایل ها به این اندازه جذاب نبوده اند، در واقع تا سال 1994 برای هیچ یک از موبایل ها بازی وجود نداشت. در این سال تلفن […]

اکنون در دنیایی زندگی می کنیم که بازی های گرافیکی و سه بعدی بر روی هر گجتی تقریبا در دسترس است. اما 20 سال پیش بازی ها بر روی موبایل ها به این اندازه جذاب نبوده اند، در واقع تا سال 1994 برای هیچ یک از موبایل ها بازی وجود نداشت. در این سال تلفن Hagenuk MT-2000 با قابلیت بازی کردن عرضه شد. برای اینکه بتوانید بهتر مقایسه کنید باید بدانید بازی مار یا کرم سه سال بعد اولین بار بر روی Nokia 6110 عرضه شد.

این بازی که اولین بار بر روی Hagenuk MT-2000، Tetris نام داشت که هم محبوب بود و هم سخت افزار خاصی احتیاج نداشت. این تنها بازی بود که بر روی این تلفن وجود داشت و نمی توانستند روی تلفن بازی دیگری نصب کنند.

MT-2000 از اولین تلفن های هوشمندی بود که دکمه هایی نرم تر داشتند. تلفن های این شرکت در بازار محبوب نبودند و بخاطر همین تا به حال نامی از آنها نشنیده ایم، اما می توان این کمپانی را آغاز کننده ی راه بازی های تلفن همراه دانست.

The-Hagenuk-MT-2000 (1)

The-Hagenuk-MT-2000 (2)

The-Hagenuk-MT-2000 (3)

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال