اپلیکیشن نایک برای ساعت هوشمند Samsung Gear S

سامسونگ و نایک امروز آغاز همکاری هایشان را با معرفی اپلیکیشن Nike+ Running برای ساعت هوشمند Samsung Gear S معرفی کردند. این ساعت هوشمند که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد، اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که مستقل از تلفن هوشمند عرضه شده است. اپلیکیشن جدید نایک نیز قابلیت های این ساعت هوشمند […]

سامسونگ و نایک امروز آغاز همکاری هایشان را با معرفی اپلیکیشن Nike+ Running برای ساعت هوشمند Samsung Gear S معرفی کردند.

این ساعت هوشمند که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد، اولین ساعت هوشمند سامسونگ است که مستقل از تلفن هوشمند عرضه شده است.

اپلیکیشن جدید نایک نیز قابلیت های این ساعت هوشمند را افزایش می دهد، این اپلیکیشن می تواند حرکات بدن شما را ثبت کند و مسیرهای دویدن شما را با استفاده از جی پی اس و اتصال تری جی ثبت کند.

این اپلیکیشن می تواند آمار حرکات ما را به طور زنده نمایش دهد همچنین شما می توانید این آمار راب ا دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Nike+ Running از پیش بر روی ساعت هوشمند جدید سامسونگ نصب خواهد شد و در اکتبر امسال به بازار خواهد امد.

از ویژگی های ساعت هوشمند Gear S می توان به صفحه نمایش 2 اینچی از نوع سوپر AMOLED لمسی با رزلوشن 360 در 480، پردازنده ی دو هسته ای با کلاک 1 گیگاهرتز، حافظه ی رم 512 مگابایت، 4 گیگابایت حافظه ی داخلی، قایلیت اتصال وای فای، HSPA، بلبوتوث و باتری 300 میلی آمپری اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال