کاسیو ساعت هوشمند و مقاوم Pro Trek را با پشتیبانی از اندروید ویر 2 معرفی کرد

در ماه گذشته، گوگل چند بیانیه در مورد اندروید ویر 2.0 منتشر کرد که در آن ها به عرضه چند ساعت‌ هوشمند جدید در نیمه‌ی اول سال اشاره شده بود. هرچند این ابرجستجوگر به طور خاص به شرکت‌های تولید کننده این ساعت‌ها اشاره‌ای نکرده بود اما حداقل ما می‌دانیم که از این ساعت‌ها در سه […]

در ماه گذشته، گوگل چند بیانیه در مورد اندروید ویر 2.0 منتشر کرد که در آن ها به عرضه چند ساعت‌ هوشمند جدید در نیمه‌ی اول سال اشاره شده بود. هرچند این ابرجستجوگر به طور خاص به شرکت‌های تولید کننده این ساعت‌ها اشاره‌ای نکرده بود اما حداقل ما می‌دانیم که از این ساعت‌ها در سه ماهه‌ی اول سال 2017 رونمایی خواهد شد.

به نظر می رسد که کاسیو از اولین شرکت‌هایی است که ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ویر 2 را به بازار عرضه می‌کند. اندروید ویر 2.0 سیستم عامل جدید گوگل  بوده و مخصوص دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی می باشد. شرکت کاسیو در نمایشگاه CES  به طور رسمی از ساعت هوشمند خود با نام Pro Trek WSD-F20 رونمایی کرد اما این دستگاه تا 21ام آپریل به بازار عرضه نخواهد شد.

تا کنون اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه به دست نیامده است اما احتمالا با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه‌ی آن به بازار، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب خواهیم کرد. دستگاه WSD-F20، ساعت هوشمندی قدرتمند و مقاوم می‌باشد و دارای رتبه‌بندی MIL-STD-810G است.

از جمله ویژگی های این ساعت هوشمند  می‌توان به صفحه نمایش دولایه، تک رنگ و حالت‌های مختلف رنگ، همراه با مصرف انرژی پایین اشاره کرد.

در این ساعت کاسیوی جدید یک سنسور جی پی اس کم مصرف نیز وجود دارد و امکان دانلود نقشه های رنگی برای استفاده در حالت آفلاین وجود دارد. ساعت Pro Trek WSD-F20 به همراه چندین نرم افزار مسیر یابی و کمک رسان برای فعالیت های خارج از خانه عرضه می شود .یکی از این نرم افزار Location Memory نام دارد و با استفاده از قابلیت شناخت کلامی (Speech recognition)، نشانگرهای موقعیت جغرافیایی را به همراه یادداشت به نقشه ها اضافه می کند.

بدون شک ساعت Pro Trek WSD-F20 جدا از سیستم عامل اندروید ویر 2.0، دارای برنامه‌های کاربردی و ویژگی های قابل توجه دیگری مثل تم‌های اضافی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال