اپل به موفق ترین فروشنده ی تلفن های هوشمند در کشور چین تبدیل شده است!

همانطور که می دانید چند ماهی پیشتر از عرضه ی تلفن های هوشمند شرکت اپل در بازار کشور چین نمی گذرد و حالا این غول بزرگ توانسته است به عنوان پر فروش ترین برند تلفن هوشمند در ماه های اخیر در بازار کشور چین تبدیل شود! آمار موفقیت فروش تلفن های هوشمند اپل در کشور […]

همانطور که می دانید چند ماهی پیشتر از عرضه ی تلفن های هوشمند شرکت اپل در بازار کشور چین نمی گذرد و حالا این غول بزرگ توانسته است به عنوان پر فروش ترین برند تلفن هوشمند در ماه های اخیر در بازار کشور چین تبدیل شود!

آمار موفقیت فروش تلفن های هوشمند اپل در کشور چین توسط Canalsys منتشر شده است و با توجه به این آمار، با اینکه شرکت های بسیار زیادی در کشور چین وجود دارند که تلفن های هوشمند اقتصادی و ارزان قیمت تولید می کنند، اپل توانسته است همه ی آنها را با قدرت پشت سر بگذارد و عنوان پر فروش ترین شرکت تولید کننده ی تلفن های هوشمند را از آن خود کند.

حتی شرکت های بزرگی همچون هوآوی و ژیائومی که از شرکت های مطرح هستند نیز نتوانسته اند با اپل رقابت کنند و اپل آنها را نیز مغلوب کرده است! موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید فروش تلفن های هوشمند اپل در بازار کشور چین بیشتر از کشور آمریکا بوده است! موضوعی که بسیاری از افراد اعتقاد دارند چندان پایدار نخواهد بود.

اما آمار و ارقام نیز بسیار جالب است و فروش بسیار بالای این شرکت و سود آوری های شرکت اپل، مربوط به فروش تلفن های هوشمند آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در سه ماهه ی چهارم سال 2014 می باشد. Canalsys اعلام کرده است که اپل بسیار هوشمندانه عمل کرده است و این تلفن را همزمان با ارائه ی نسل جدید ارتباطات LTE در منطقه، روانه ی بازار کرده است و شاید یکی از دلایل موفقیت اپل، همین موضوع باشد.

آمار دقیق قرار است توسط اپل منتشر شود تا شاهد میزان فروش این تلفن های هوشمند در بازار کشور چین باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال