اپل قرار نیست کارمندان شرکت بیتس را اخراج کند

اوایل هفته ی گذشته شایعات مبنی بر اخراج دویست نفر از کارکنان شرکت بیتس توسط اپل منتشر شد. روز جمعه اپل و بیتس قراردادشان را رسما امضا کردند و اکنون بیتس به بدنه ی اپل پیوسته است. اما اخبار رسمی چیزی متفاوت تر ازاین شایعه نشان می دهند. اپل تنها 5 نفر از کارکنان بیتس […]

اوایل هفته ی گذشته شایعات مبنی بر اخراج دویست نفر از کارکنان شرکت بیتس توسط اپل منتشر شد. روز جمعه اپل و بیتس قراردادشان را رسما امضا کردند و اکنون بیتس به بدنه ی اپل پیوسته است.

اما اخبار رسمی چیزی متفاوت تر ازاین شایعه نشان می دهند.

اپل تنها 5 نفر از کارکنان بیتس را به دلیل عملکرد ضعیفشان اخراج کرده و البته اعلام کرده که بسیاری از قراردادهای کارکنان بیتس کوتاه مدت هستند و ممکن است اپل پس از اتمام قرارداد آنها، علاقه ای به تمدید قراردادشان نشان ندهد. بنابراین اپل کارکنانش را بدون خبر جنجالی اخراج بی سابقه کاهش خواهد داد.

سخنگوی شرکت اپل: “ما بسیارخوشحالیم که تیم بیتس به بدنه ی اپل پیوسته است و برای هر کدام از کارکنان بیتس یه موقعیت شغلی پیشنهاد داریم. اما به دلیل محدودیت زمانی برخی از قرارداد ها با مشکلاتی رو به رو شدیم و سعی داریم یک جایگاه شغلی مناسب برای هرکدام از این کارکنان در نظر بگیریم”

بنیان گذاران بیتس، هر دو دفتر و سمت در کوپرتینو تصاحب می کنند و مدیر عامل سابق بیتس نیز مسئول آیتونز خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال