اپل و خریدی 3 میلیارد دلاری!

بنابر شایعات سه شنبه این هفته اپل در حال مذاکره برای خرید کمپانی Beats Audio با قیمت 3.2 میلیارد دلار است. این معامله به احتمال زیاد در طول هفته ی آینده رسانه ای خواهد شد و پس از اعلام این تبادل یکی از بزرگترین خرید های اپل تا کنون است. این شرکت تولید هدفون و […]

بنابر شایعات سه شنبه این هفته اپل در حال مذاکره برای خرید کمپانی Beats Audio با قیمت 3.2 میلیارد دلار است. این معامله به احتمال زیاد در طول هفته ی آینده رسانه ای خواهد شد و پس از اعلام این تبادل یکی از بزرگترین خرید های اپل تا کنون است.

این شرکت تولید هدفون و سیستم های صوتی اخیرا شبکه ای در تبادل موسیقی ایجاد کرده که در رقابت جدی با آی تونز قرار گرفته است. در سال 2011 اچ تی سی 50 درصد از سهام شرکت بیتس را به قیمت 300 میلیون دلار خریداری کرد و تلفن های خود را با نرافزار اختصاصی Beats Audio و هدفون های این شرکت عرضه می کرد.

اما به تدریج اچ تی سی این عرصه را به دلیل قیمت بالای محصولات متوقف کرد و در سال 2012 سهام این شرکت را مجددا واگذار نمود.

شرکت بیتس توسط موسیقی دان معروف Jimmy Iovine با همکاری Dr. Dre که یک رپ خوان است تاسیس گردید و با سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری که گروه Carlyle در شرکت بیتس انجام داده است، ارزش تقریبی شرکت یک میلیارد دلار تخمین زده شده بود.

اما با توجه به قیمت 3.2 میلیارد دلاری، احتمال دارد شرکت اپل دست به معامله ای غیر عقلانی بزند یا اینکه شرکت در چند ماه اخیر در قیمت گذاری هایش تجدید نظر کرده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال