اپل یک تلفن هوشمند 4 اینچی و تبلت 13 اینچی عرضه خواهد کرد

برخی از مردم هنوز هم علاقمند به تلفنهای هوشمندی هستند که نمایشگرهایی با حداکثر سایز حدود 4 اینچ عرضه میشوند و این یک اصل انکار ناپذیر است. حال آنکه طرفداران اپل این بار به جای یک آیفون 4 اینچی، به دلیل تقاضای زیاد، با افزایش سایز نمایشگر مواجه شده و آیفون 6 را با اندازه […]

برخی از مردم هنوز هم علاقمند به تلفنهای هوشمندی هستند که نمایشگرهایی با حداکثر سایز حدود 4 اینچ عرضه میشوند و این یک اصل انکار ناپذیر است. حال آنکه طرفداران اپل این بار به جای یک آیفون 4 اینچی، به دلیل تقاضای زیاد، با افزایش سایز نمایشگر مواجه شده و آیفون 6 را با اندازه نمایشگر 4.7 و 5.5 اینچی تجربه میکنند.

اما ظاهرا اپل به فکر بقیه هم هست و میخواهد در آینده نزدیک، یک تلفن هوشمند با مشخصات میان رده، چیپ کوالکام و نمایشگر 4 اینچی با طراحی مشابه iPhone 6 معرفی کند تا تنوع سایز نمایشگر را به حداکثر رسانده و از 4 اینچ تا 5.5 اینچ را با سه تلفن هوشمند بصورت همزمان پوشش دهد.

نام پیشنهادی برای این تلفن هوشمند iPhone 6s mini میباشد که شاید برگرفته از نامهای مورد استفاده ی شرکتهای اچ تی سی، سونی و ال جی برای نسخه ی کوچکتر پرچمداران شان باشد.

از طرف دیگر، براساس این شایعات اپل در حال کار بر روی یک تبلت 12.9 اینچی برای بهار سال 2015 است تا مانند دیگر رقبای ویندوزی و اندرویدی سایز بزرگ تبلت را نیز برای علاقمندانش داشته باشد.

هرچند اینها همه شایعه هستند، اما معمولا شایعات از واقعیات سرچشمه میگیرند، پس منتظر میمانیم تا ببینیم اپل در سال 2015 چه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال