اچ‏تی‏سی: وان جدید در تاریخ پخش‏کننده‏های موسیقی ثبت خواهد شد!

اچ تی سی در آخرین تویت خود با انتشار تصویر فوق، جایگاه ویژه ای برای سیستم صوتی پرچمدار بعدی خود، یعنی اچ تی سی وانِ جدید در تاریخ پخش کننده های قابل حمل موسیقی درنظر گرفته. همانطور که مشاهده میکنید، از اولین رادیوی ترانزیستوری که در سال 1954 تولید شد تا سی سال بعد و […]

اچ تی سی در آخرین تویت خود با انتشار تصویر فوق، جایگاه ویژه ای برای سیستم صوتی پرچمدار بعدی خود، یعنی اچ تی سی وانِ جدید در تاریخ پخش کننده های قابل حمل موسیقی درنظر گرفته.

همانطور که مشاهده میکنید، از اولین رادیوی ترانزیستوری که در سال 1954 تولید شد تا سی سال بعد و پخش کننده های دیسکهای نوری در سال 1984 همگی پیشرفت های بسزایی در تاریخ پلیرهای قابل حمل محسوب میشوند و حالا دوباره پس از 30 سال نوبت آن رسیده تا یک پخش کننده ی عالی در تاریخ ثبت شود.

با اینکه اچ تی سی وان 2013 به لحاظ کیفیت و رسایی صدا، جزو بهترین های سال بود، اما ظاهرا اچ تی سی به همان اکتفا نکرده و اینطور که از شواهد پیداست، باید منتظر اسپیکرهایی با صدای فراتر از وان قبلی در All New One باشیم که مثل قبل با تکنولوژی بوم ساند (BoomSound) طراحی و ساخته شده اند.

اچ تی سی وان قبلی با وجود برتری های بسیار زیاد نست به اغلب تلفنهای هوشمند دنیا و کیفیت بسیار بالا و همچنین جوایز متعددی که به همین دلیل گرفت، متاسفانه به دلیل تبلیغات کمی برای آن شد، فروش کمتری در مقایسه با رقبایی مانند Samsung Galaxy s4 داشت؛ اما ظاهرا این بار اچ تی سی میخواهد برای سوگلی جدید خود، سنگ تمام بگذارد و آن را بر سر زبانها بیاندازد تا بلکه از زیان های مالی چند سال اخیر رهایی پیدا کند.

حال باید منتظر بود و دید که 10 روز بعد (در 25 مارس، روز معرفی اچ تی سی وان جدید) چه چیزی انتظارمان را میکشد و روزگار برای این شرکت چگونه رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال