اچ‌تی‌سی معتقد است که گوشی HTC 10 بهترین Boom Sound را داراست

احتمالا مطلع هستید که یک محصول الکترونیکی برای اینکه بتواند وارد بازار شود و تولید انبوه آن آغاز شود باید از رگولاتوری FCC تاییدیه‌ای‌ را دریافت کند و پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی نیز از این مسئله مستثنی نیست؛ چرا که در ماه گذشته شاهد تایید HTC 10 در این رگولاتوری بودیم. علاوه‌براین شرکت اچ‌تی‌سی ویدئوی جدیدی را […]

احتمالا مطلع هستید که یک محصول الکترونیکی برای اینکه بتواند وارد بازار شود و تولید انبوه آن آغاز شود باید از رگولاتوری FCC تاییدیه‌ای‌ را دریافت کند و پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی نیز از این مسئله مستثنی نیست؛ چرا که در ماه گذشته شاهد تایید HTC 10 در این رگولاتوری بودیم. علاوه‌براین شرکت اچ‌تی‌سی ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که در این ویدئو معتقد است پرچم‌دار بعدی این شرکت بهترین اسپیکر Boom Sound را داراست.

دقیقا هفت روز دیگر تا معرفی پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی بیشتر باقی نمانده است. در پرچم‌داران قبلی اچ‌تی‌سی نیز شاهد اسپیکرهای BoomSound بودیم و هفته‌ی آینده مشخص می‌شود که نسل جدید این اسپیکرها چه عملکردی را از خود به نشان خواهند گذاشت. این نکته را هم در نظر داشته باشید که اسپیکرهای BoomSound جدید اچ‌تی‌سی از اندازه‌ی کوچک‌تری نسبت به نسل‌های قبل برخوردار هستند و باید دید کیفیت آن‌ها به چه شکل خواهد بود. اچ‌تی‌سی 10 در تاریخ 24 فروردین در رویدادی اختصاصی در کشور تایوان به صورت رسمی معرفی می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال