اچ تی سی دیزایر 620 لو رفت

موسسه ی NCC تایوان همانند NCC در آمریکاست و اطلاعات منتشر شده توسط آنها تلفن هوشمندی به نام اچ تی سی دیزایر 620 را لو داده است. این تلفن هوشمند تنها یک نسخه نیست و در دو نسخه ی 3G و 4G LTE عرضه خواهد شد. هر دو مدل قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هم […]

موسسه ی NCC تایوان همانند NCC در آمریکاست و اطلاعات منتشر شده توسط آنها تلفن هوشمندی به نام اچ تی سی دیزایر 620 را لو داده است.

این تلفن هوشمند تنها یک نسخه نیست و در دو نسخه ی 3G و 4G LTE عرضه خواهد شد. هر دو مدل قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان دارند و متاسفانه این تمامی اطلاعاتی است که لو رفته است.

بخاطر نام این دستگاه حدس زده می شود که جانشین دیزایر 610 (تصویر بالا) باشد که در اوایل سال 2014 رو نمایی شد. همچنین این دستگاه می تواند نقش دیزایر 616 را دربازار ایفا کند که در ماه ژوئن عرضه شد، این محصول که به احتمال زیاد میان رده خواهد بود ممکن است بازار اچ تی سی را کمی رونق ببخشد.

مشخص نیست که آیا قرار است این تلفن هوشمند در سراسر دنیا عرضه شود. ممکن است این نلفن هوشمند تنها در بازر آسیا و یا منحصرا توسط اپراتورهای تلفن همراه آمریکا عرضه شود. به زودی اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند تازه وارد خواهیم دانست.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال