دیزایر 830 اچ‌تی‌سی رسماً معرفی شد؛ نمایشگر 5.5 اینچی 1080P، اسپیکرهای BoomSound

شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به دیزایر 830 برای رونمایی کرد. این محصول جدید که گفته می‌شود فعلاً تنها برای بازار تایوان عرضه خواهد شد، به عنوان جانشین گوشی میان‌رده دیزایر 820 معرفی شده و بدنه‌ای کاملاً پلاستیکی دارد. احتمالاً دوست‌داران موسیقی خوشحال خواهند شد که بدانند دیزایر 830 به اسپیکرهای قوی و […]

شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی از گوشی‌هوشمند جدیدی موسوم به دیزایر 830 برای رونمایی کرد. این محصول جدید که گفته می‌شود فعلاً تنها برای بازار تایوان عرضه خواهد شد، به عنوان جانشین گوشی میان‌رده دیزایر 820 معرفی شده و بدنه‌ای کاملاً پلاستیکی دارد. احتمالاً دوست‌داران موسیقی خوشحال خواهند شد که بدانند دیزایر 830 به اسپیکرهای قوی و محبوب BoomSound مجهز شده که در دو قسمت بالا و پایین صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دستگاه از رزولوشن 1080 پیکسل بهره‌ می‌برد، تعبیه شده‌اند.

محصول تازه‌نفس اچ‌تی‌سی دارای ابعادی معادل 157.5 در 78.9 در 7.79 میلی‌متر بوده که لبه‌های آن دارای نواری با تنوع رنگی آبی و قرمز است و با رنگ حلقه دور لنز دوربین اصلی دستگاه هماهنگ خواهند بود.desire 830-1

قلب دیزایر 830 را یک چیپست Helio X10 مدیاتک با برخورداری از پردازنده هشت‌ هسته‌ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت حافظه رم به تپش در خواهند آورد. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت بوده که از طریق درگاه کارن حافظه میکرو اس‌دی تعبیه شده می‌توان فضای ذخیره‌سازی را تا 128 گیگابایت افزایش داد. گفتنی است قاب پشتی دستگاه میزبان یک دوربین با سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و مجهز به تثبیت‌کننده نوری تصاویر است. همچنین یک دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل با بیشینه دیافراگم f/2.0 تجهیزات تصویربرداری دیزایر 830 را تکمیل می‌کند. در نهایت هم یک باتری با ظرفیت 2800 میلی‌آمپرساعت هم انرژی بخش تمام بخش‌های سخت‌افزاری این گوشی‌هوشمند خواهد بود.

شایان ذکراست که این گوشی از ششم می با قیمتی در حدود 310 دلار به بازارهای کشور تایوان عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود به‌زودی اچ‌تی‌سی این گوشی را روانه بازار سایر کشورها کند که البته در مورد تاریخ دقیق این مهم اطلاعات رسمی هنوز در اختیار نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال