تصاویر جدید منتشر شده از HTC Bolt از بدنه فلزی و عدم حضور جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی حکایت دارند

با فاصله کمی پس از عرضه Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle، اکنون شرکت HTC آماده است از یک اسمارت‌فون جدید به نام (HTC Bolt (Acadia رونمایی کند. HTC Bolt همانند HTC 10 دارای طراحی تمام فلزی و اسکنر لمسی در قسمت جلو است با این تفاوت که کمی بزرگتر از HTC 10 و دارای […]

با فاصله کمی پس از عرضه Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle، اکنون شرکت HTC آماده است از یک اسمارت‌فون جدید به نام (HTC Bolt (Acadia رونمایی کند.

HTC Bolt همانند HTC 10 دارای طراحی تمام فلزی و اسکنر لمسی در قسمت جلو است با این تفاوت که کمی بزرگتر از HTC 10 و دارای نمایشگر 5.5 با رزولوشن 1080 پیکسلی است. نکته قابل توجه دیگر عدم وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون در این گوشی است و به جای آن دارای یک جفت درگاه USB Type-C است. با توجه به اینکه امسال گوشی‌های Moto Z موتورلا و آیفون 7 اپل نیز بدون جک 3.5 میلی‌متری به بازار عرضه می‌شوند ممکن است این امر به یک روند در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شود.

HTC Bolt دارای اندروید نوقا با رابط کاربری Sense 8.0 بوده و نیز از رم 3 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که شاهد حضور HTC BoomSound در این گوشی نیز خواهیم بود اما هنوز هیچ توضیحی درباره پردازنده مورد استفاده در این اسمارت‌فون داده نشده است.

htc-bolt

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال