اچ تی سی دیزایر Eye به زودی در بازار آسیا

اچ تی سی تلفن هوشمند دیزایر آی را در روز نهم اکتبر معرفی کرد اما درباره ی تاریخ دقیق عرضه ی این تلفن هوشمند چیزی اعلام نشد. برخی مقامات محلی در تایوان خبر از عرضه ی این تلفن هوشمند در هفته های آتی در تایوان داده اند. این به این معناست که دیزایر آی حداقل […]

اچ تی سی تلفن هوشمند دیزایر آی را در روز نهم اکتبر معرفی کرد اما درباره ی تاریخ دقیق عرضه ی این تلفن هوشمند چیزی اعلام نشد. برخی مقامات محلی در تایوان خبر از عرضه ی این تلفن هوشمند در هفته های آتی در تایوان داده اند. این به این معناست که دیزایر آی حداقل تا هفته های آینده در بازار آسیا عرضه خواهد شد.

در ایالات متحده آمریکا AT&T عرضه کننده انحصاری دیزایر آی خواهد بود و قصد دارد تا در تعطیلات این تلفن هوشمند را تحت قرارداد عرضه نماید اما درباره ی جزییات قیمت گذاری توضیح نداده است. البته می توان حدس زد این تلفن هوشمند در بازار اروپا قیمتی معادل اچ تی سی وان ام8 خواهد داشت.

اچ تی سی دیزایر آی بزرگ ترین دوربین سلفی را در تلفن های هوشمندی که تا کنون وارد بازار شده اند ازآن خود کرده است. از ویژگی های این دوربین می توان به سنسور 13 مگاپیکسلی، فاصلی کانونی 28میلی متر، دیافراگم f/2.2 و فلاش دوتایی LED اشاره کرد.دوربین اصلی این تلفن هوشمند همین ویژگی ها را دارد و تنها تفاوتش در دیافراگم f/2.0 آن است.

در کنار دوربین های با کیفیت، این دستگاه با اندروید 4.4 کیت کت و رابط کاربری سنس 6 عرضه خواهد شد. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به اسپیکرهای قدرتمند BoumSound، پردازنده ی 4 هسته ای اسنپدارگون 801 با کلاک 2.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی(قابل افزایش با کارت حافظه ی میکرو اس دی) و صفحه نمایش 5.2 اینچی از نوع IPS با رزلوشن 1080 در 1920 اشاره کرد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال