درآمد اچ‎تی‎سی در فروردین‎ماه 9 درصد کاهش داشته است

به نظر می‌رسد که مشکلات مالی اچ‌تی‌سی قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسد. شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود را از ماه گذشته منتشر کرده که درآمد 155 میلیون دلاری را نشان می‌دهد که نسبت به ماه گذشته‌اش، 9.29 درصد کاهش یافته و نسبت به سال گذشته با کاهش بیش از 18 درصد روبه‌رو […]

به نظر می‌رسد که مشکلات مالی اچ‌تی‌سی قرار نیست به این زودی‌ها به پایان برسد. شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی گزارش مالی خود را از ماه گذشته منتشر کرده که درآمد 155 میلیون دلاری را نشان می‌دهد که نسبت به ماه گذشته‌اش، 9.29 درصد کاهش یافته و نسبت به سال گذشته با کاهش بیش از 18 درصد روبه‌رو بوده است.

اچ‌تی‌سی در حالی این گزارش را منتشر کرده که درآمد کلی این شرکت در چهارماهه‌ی اول سال جاری 635 میلیون دلار بوده که این مقدار نسبت به چهار ماهه‌ی اول سال 2016 با کاهش 6 درصدی روبه‌رو شده است.

گزارش مالی منتشر شده حاکی از این موضوع است که دو گوشی‌هوشمند U Ultra و  U Play فروش خوبی را تجربه نکرده‌اند و اچ‌تی‌سی نتوانسته با این دو گوشی قدرت‌مند نیز به درآمد قابل‌توجهی دست یابد. شاید هواداران این شرکت تایوانی‌تبار منتظر پرچم‌دار بعدی این شرکت باشند که قرار است طی روزهای آینده از آن به صورت رسمی معرفی شود.

گفته می‌شود نجات‌دهنده‌ی شرکت اچ‌تی‌سی که تا سه روز آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود HTC U 11 خواهد بود و به چیپست اسنپ‌دراگون 835 مجهز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال