اچ پی و عرضه چاپگر منحصر بفرد بدون تعویض کارتریج

کارتریج عضو جدا نشدنی از چاپگرهای لیزری امروزی بوده و اچ پی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده چاپگر محسوب می شود. حال این شرکت مطرح برای آن که صاحبان چاپگر را از مسئله تعویض کارتریج خلاص کند، تصمیم گرفته یک چاپگر جدید بدون کارتریج معرفی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، […]

کارتریج عضو جدا نشدنی از چاپگرهای لیزری امروزی بوده و اچ پی نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده چاپگر محسوب می شود. حال این شرکت مطرح برای آن که صاحبان چاپگر را از مسئله تعویض کارتریج خلاص کند، تصمیم گرفته یک چاپگر جدید بدون کارتریج معرفی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، چاپگر لیزری جدید Neverstop اچ پی از یک کیت تعویض مخصوصی برخوردار است که این کیت سرنگ پلاستیکی و بزرگ را با تونر چاپگر نشان می دهد. افراد کافیست سرنگ را درون بخش ویژه تونر خالی کنند تا تونر چاپگر کاملا پر شود. اچ پی معتقد بوده این روند بسیار ساده است و تنها 15 ثانیه زمان می برد.

بنابراین افراد می توانند در طول مدت زمان بسیار کوتاه کارتریج چاپگر خود را به سادگی تعویض کنند. عمدتا تعویض کارتریج نیاز به افراد متخصص داشته اما راهکار جدید اچ پی نیاز به چنین افرادی را برطرف می سازد. به نوعی چنین چاپگری برای شرکت‌ها، استارتاپ‌ها و سازمان‌های کوچک و متوسط است که وقت بسیاری برای تعویض کارتریج ندارند.

با اپلیکیشن اچ پی اسمارت افراد می توانند اسنادی از گوشی هوشمند خود اسکن کنند و به چاپ برسانند. Neverstop تنها در نسخه سیاه و سفید با قیمت 300 دلار راهی بازار خاورمیانه شده و انتظار داریم بزودی دیگر بازارها را دربرگیرد. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال