اچ پی اولین چاپگر بدون کارتریج خود را معرفی کرد

اخیرا شرکت اچ پی چاپگر جدیدی را معرفی کرده است که به کارتریج نیازی ندارد. و تنها با یک سرنگ پلاستیکی کار میکند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این چاپگر که HP Neverstop Laser نام دارد برای اولین بار در امارت رونمایی شده است. تمام کسانی که روزانه با پرینتر […]

اخیرا شرکت اچ پی چاپگر جدیدی را معرفی کرده است که به کارتریج نیازی ندارد. و تنها با یک سرنگ پلاستیکی کار میکند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این چاپگر که HP Neverstop Laser نام دارد برای اولین بار در امارت رونمایی شده است. تمام کسانی که روزانه با پرینتر و مشکل تعویض کارتریج روبرو هستند بیشتر از این موضوع خوشحال خواهند شد. البته باید گفت اگر فکر میکنید که دیگر نیازی به کارتریج نیست در اشتباه هستید. اما در این پرینتر وضعیت با پرینترهای قبلی کمی متفاوت است.

این چاپگر از یک کیت مخصوص و یک سرنگ که از جوهر پر شده است و در داخل دستگاه قرار دارد بهره میبرد. این سرنگ هر بار با فرو رفتن در درگاه جوهر را به پرینتر منتقل میکند. تعویض سرنگ نیز تنها 15 دقیقه زمان میخواهد. پس از هر بار تعویض کاربر میتواند تا 5000 صفحه را چاپ کند. البته اکنون این فناوری تنها برای چاپ سیاه و سفید قرار داده شده است .

چاپگر HP Neverstop Laser از اپلیکیشن هوشمند اچ پی استفاده میکند و کاربر میتواند بوسیله گوشی همراه خود و سرویس‌های دیگری همچون دراپ‌باکس و گوگل‌درایو دستور چاپ بدهد. این دستگاه با مدل های مختلف و با امکاناتی نظیر اسکن ، کپی و چاپ از طریق وایرلس عرضه شده است. و اکنون در امارات 1.149 دلار قیمت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال