اینفوگرافیک: 81 درصد مردم از تلفنهای هوشمند برای عکاسی استفاده میکنند

وقتی نیاز به عکس گرفتن باشد، شما بیشتر اوقات عکس های خود را با چه دستگاهی ثبت میکنید؟ تلفن هوشمند؟ تبلت؟ دوربین دیجیتال؟ یا دوربین حرفه ای (دی اس ال آر)؟ براساس تحقیق آماری انجام شده در آمریکا، تقریبا چهار پنجم مردم از تلفن های هوشمند خود برای عکاسی استفاده میکنند. بر این اساس، مردم […]

وقتی نیاز به عکس گرفتن باشد، شما بیشتر اوقات عکس های خود را با چه دستگاهی ثبت میکنید؟ تلفن هوشمند؟ تبلت؟ دوربین دیجیتال؟ یا دوربین حرفه ای (دی اس ال آر)؟

براساس تحقیق آماری انجام شده در آمریکا، تقریبا چهار پنجم مردم از تلفن های هوشمند خود برای عکاسی استفاده میکنند.

بر این اساس، مردم در ماه آگوست برا 81 درصد از عکاسی های خود از تلفنهای هوشمند خود استفاده کرده اند که رقم بسیار بالایی است. همچنین 55% مردم نیز از دوربین های دیجیتال کوچک و خانگی برای عکس های خود در یک طول یک ماه بهره برده اند.

این درحالی است که به ترتیب تنها 25 و 24 درصد مردم از تبلت های خود یا دوربین های DSLR حرفه ای خود برای گرفتن عکس استفاده کرده اند.

مشخصا مردم دلیل استفاده ی بیشتر از تلفنهای هوشمند را سادگی حمل و نقل و همیشه همراه داشتن آنها میدانند. البته دلایل دیگری مانند راحتی در استفاده یا امکان اشتراک گذاری آسان در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان (مانند وایبر و …) نیز در این امر بسیار دخیل میباشند و بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا از دوربین های عکاسی خود، بیشتر در مسافرت ها و مراسم خاص استفاده کنند.

لینک کوتاه | منبع : statista

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال