بازگشت مجدد مدیرعامل سابق اپل به دنیای تکنولوژی

کسانی که اطلاعات کافی در باره ی تاریخچه ی شرکت اپل دارند، قطعا جان اسکالی را به یاد می آورند.جان اسکالی در 1983 به درخواست جابز سمت مدیر عاملی شرکت پپسی را ترک کرد و جایگزین استیو در اپل شد. او صندلی این سمت را تا بازگشت مجدد استیو جابز به مدیریت گرم نگاه داشت. […]

کسانی که اطلاعات کافی در باره ی تاریخچه ی شرکت اپل دارند، قطعا جان اسکالی را به یاد می آورند.جان اسکالی در 1983 به درخواست جابز سمت مدیر عاملی شرکت پپسی را ترک کرد و جایگزین استیو در اپل شد. او صندلی این سمت را تا بازگشت مجدد استیو جابز به مدیریت گرم نگاه داشت. از آنجایی که اسکالی زمانی شرکت را ترک گفت که شرکت مشتاقانه بر روی تلفن های هوشمند کار میکرد، اسکالی نیز علاقه مند ورود به این حوزه از تجارت شد.

وقتی که شرکت بلک بری قصد فروش شرکت را داشت، اسکالی برای این اقدام مردد بود. او شرکت Obi Mobiles را تاسیس کرد و اخیرا در هند شروع به کار کرده است. مدیر عامل این شرکت Ajay Sharma است، او مغز متفکر تلفن های هوشمند در Micromax بوده است.

این شرکت قصد دارد تا تیم حرفه ای طراحی و بازاریابی و خدمات پس از فروش را جذب کند و همه اینها تقریبا 20 میلیون دلار برای شرکت هزینه خواهد داشت. این شرکت قصد دارد تلفن های هوشمند با تکنولوژی بالا و قیمت مناسب تولید کند و به جز هند بازار خود را تا اقیانوسیه، خاورمیانه و آمریکای لاتین گسترش دهد. این شرکت میتواند رقیبی برای تولید کننده چینی گوشی های هوشمند، مانند Xiaomi باشد.

انتظار می رود اولین محصول این شرکت تا ماه آینده در بازار هند عرضه شود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال