رندرهای جدیدی از گوشی Mi 6 شیائومی منتشر شد

گوشی‌هوشمند Mi 6 شرکت شیائومی طی روزهای گذشته بارها مورد توجه شایعات قرار گرفته و این شایعات به قدری با یکدیگر تفاوت داشته‌اند که می‌توان گفت که هنوز هیچ اطلاعات جدیدی از این گوشی کسب نشده است. با ذکر این موضوع، امروز بار دیگر تصاویر رندر جدیدی از محصول جدید شیائومی فاش شده که به نظر […]

گوشی‌هوشمند Mi 6 شرکت شیائومی طی روزهای گذشته بارها مورد توجه شایعات قرار گرفته و این شایعات به قدری با یکدیگر تفاوت داشته‌اند که می‌توان گفت که هنوز هیچ اطلاعات جدیدی از این گوشی کسب نشده است. با ذکر این موضوع، امروز بار دیگر تصاویر رندر جدیدی از محصول جدید شیائومی فاش شده که به نظر می‌رسد این‌بار با تصاویری معتبر روبه‌رو باشیم هرچند باز هم نمی‌توان در مورد صحت این تصاویر مطمئن بود.

همان‌طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید، گوشی Mi 6 شیائومی طراحی کاملا مشکی رنگ را به خود گرفته است. پیش از این نیز در شایعات داشتیم که گوشی‌هوشمند جدید شیائومی شباهت بسیار زیادی از لحاظ طزاحی با گوشی  Mi Note 2 همین شرکت خواهد داشت و به نظر می‌آید این موضوع تا حد زیادی درست باشد. از طرفی دیگر، تصویر امروز با دیگر تصاویر فاش شده از این گوشی کمی متفاوت‌تر است؛ در تصاویر قبلی مشاهده کردیم که شیائومی از دوربینی یک‌گانه برای این گوشی استفاده کرده در حالی که در رندر امروز، دوربینی دوگانه به وضوح قابل رویت است.

 

با بررسی قسمت جلویی گوشی، سردرگمی ما در مورد طراحی گوشی و دیگر شایعات مربوط به آن بیشتر و بیشتر نیز می‌شود. برخی از منابع بر روی این موضوع تاکید داشته‌اند که شیائومی از سه نسخه‌ی متفاوت از گوشی Mi 6 رونمایی می‌کند که در میان این سه نسخه، یک نسخه به نمایشگری کاملا خمیده مجهز خواهد شد.

از مشخصه‌های سخت‌افزاری این گوشی می‌توان به نمایشگری فول‌اچ‌دی، حافظه‌ی رم 4 و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی در نسخه‌ی معمولی گوشی اشاره کرد. نسخه‌ی حرفه‌ای این گوشی که احتمالا با نام‌های Pro یا Prime به دست کاربران خواهد رسید نمایشگری با رزولوشن QHD و حافظه‌ی رم 4 و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شایعات تا حدی با یکدیگر متفاوت هستند که کار به چیپست گوشی نیز کشیده شده است. برخی از منابع نسخه‌ی پرو گوشی را مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 835 دانسته و نسخه‌ی ارزان‌تر گوشی را مجهز به چیپست Helio X30 شرکت مدیاتک دانسته‌اند. شایعه‌ی دیگری که به تازگی در مورد این محصول مرموز منتشر شده موضوع را کمی پیچیده‌تر کرده و به چیپست اسنپ‌دراگون 821 به عنوان یکی از نسخه‌های گوشی Mi 6 اشاره داشته است.

همان‌طور که مشاهده کردید سردرگمی زیادی در مورد این گوشی وجود دارد و به طور یقین نمی‌توان هم در مورد طراحی و هم در مورد مشخصه‌های فنی این گوشی صحبت کرد. بهتر است کمی بیشتر منتظر بمانیم تا شاید منبع معتبر‌تری بتواند ما را در این زمینه آگاه سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال