بالاخره مشخص شد چرا HTC One جدید دو دوربین دارد!

تابحال با وجود اطلاعات بسیاری که از منابع مختلف فاش شده بود، بر وجود دو دوربین پشت HTC One جدید اطمینان داشتیم، اما کسی از دلیل وجود دوربین دوم و کاربرد اصلی آن خبری نداشت، تا اینکه تصاویری از بروشور از یکی از اپراتور های تلفن همراه بزرگ استرالیایی به نام Telstra علاوه بر تایید مشخصات […]

تابحال با وجود اطلاعات بسیاری که از منابع مختلف فاش شده بود، بر وجود دو دوربین پشت HTC One جدید اطمینان داشتیم، اما کسی از دلیل وجود دوربین دوم و کاربرد اصلی آن خبری نداشت، تا اینکه تصاویری از بروشور از یکی از اپراتور های تلفن همراه بزرگ استرالیایی به نام Telstra علاوه بر تایید مشخصات قبلی، چبرهای جدیدی را نیز فاش کرد که از جمله ی آنها، میتوان به کاربرد دوربین دوم اشاره کرد.

اینطور که پیداست، دوربین دوم، ضمن امکان ایجاد عمق میدان های متفاوت بسته به شرایط مختلف، امکان تصحیح فوکوس پس از ثبت عکس را در حالتی پشرفته تر از کاری که نوکیا آن را ابداع کرد (از طریق گرفتن چندین عکس متوالی در یک لحظه با فاصله فوکوس های متفاوت) و بعد از آن پرچمداران جدید مانند Xperia Z2، Galay S5 و G2، همه این قابلیت را از طریق نرم افزارهای مخصوص در خود دارند.

البته بالطبع این قابلیت در وان جدید که ظاهرا قرار است آن را با نام All New One بشناسیم! بصورت کاملا متفاوت و درواقع با گرفتن یک عکس همزمان توسط دو سنسور انجام میشود و از طریق نرم افزار مخصوص، درصورت نیاز امکان تغییر محل فوکوس وجود خواهد داشت.

کاربرد سومی که برای آن ذکر شده نیز امکان عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی است؛ همانند چیزی که قبلا در تلفن هوشمند Evo 3D از اچ تی سی دیده بودیم و البته آنچنان موفق ظاهر نشد.

با این تفاسیر تقریبا چیز دیگری برای فاش شدن نمانده و فقط باید منتظر معرفی آل نیو وان از اچی تی سی در 2 هفته ی بعد باشیم و ببینیم در عمل چه کار خواهد کرد.

گفتنیست قیمت این تلفن هوشمند در همان بروشور مبلغ 840 دلار استرالیا معادل 760 دلار آمریکا ذکر شده که در این صورت میتوان گفت با قیمت ایده‏آلی روانه بازار خواهد شد.

در ادامه مطلب میتوانید تصویر مربوط به این بروشور را مشاهده نمایید.

all-new-one-2

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال