فروش انحصاری HTC One جدید توسط Verizon برای دو هفته

اینطور که پیداست، All New One اچ تی سی قرار است هنگام عرضه ی خود سر و صدای زیادی به خاطر شرایط خاص ایجاد کند! مساله ای که شاید کمی عجیب باشد و تابحال برای هیچ تلفن هوشمندی اتفاق نیافتاده باشد؛ اما این تلفن هوشمند در دو نوع عرضه ی انحصاری وارد بازار خواهد شد. […]

اینطور که پیداست، All New One اچ تی سی قرار است هنگام عرضه ی خود سر و صدای زیادی به خاطر شرایط خاص ایجاد کند!

مساله ای که شاید کمی عجیب باشد و تابحال برای هیچ تلفن هوشمندی اتفاق نیافتاده باشد؛ اما این تلفن هوشمند در دو نوع عرضه ی انحصاری وارد بازار خواهد شد.

بر اساس شایعات مطرح شده، پس از مراسم معرفی اچ تی سی که تنها دو روز دیگر برگزار خواهد شد، برای مدت دو هفته، غول ارتباطی آمریکا یعنی Verizon بصورت انحصاری اقدام به فروش اچ تی سی وان جدید خواهد کرد و پس از آن عرضه ی عمومی در آمریکا اتفاق خواهد افتاد.

البته عرضه‏ی جهانی این پرچمدار فوقالعاده‏ی اچ تی سی، از زمان معرفی آن در 25 مارس شروع خواهد شد (شروع فروش از انگلیس خواهد بود) و در زمانی کمتر از 2 هفته، در 110 کشور مورد نظر این شرکت وارد بازارهای فروش خواهد شد.

عرضه ی انحصاری دوم مربوط به فروشگاه آنلاین BestBuy در آمریکا میشود که تنها عرضه کننده ی رسمی ورژن طلایی اچ تی سی وان جدید در آمریکا خواهد بود.

لازم به ذکر است قیمت مشخص شده برای فروش نسخه ی بدون قرارداد این زیبای هوشمند، مانند HTC One قبلی 600 دلار خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال