با ساعت هوشمند اپل و رابط کاربری آن بیشتر آشنا شوید!

کاملا مشخص است که اپل در حال طراحی و خلق یک رابط کاربری فوق العاده و بزرگ برای ساعت هوشمندش، Apple Watch می باشد. حال اطلاعاتی به همراه یک تصویر از این ساعت هوشمند از سوی 9to5Mac منتشر شده است که می تواند نسخه ی آزمایشی این رایط کاربری را نشان دهد. اینطور که به نظر […]

کاملا مشخص است که اپل در حال طراحی و خلق یک رابط کاربری فوق العاده و بزرگ برای ساعت هوشمندش، Apple Watch می باشد. حال اطلاعاتی به همراه یک تصویر از این ساعت هوشمند از سوی 9to5Mac منتشر شده است که می تواند نسخه ی آزمایشی این رایط کاربری را نشان دهد.

اینطور که به نظر می رسد، قابلیت های شخصی سازی فوق العاده زیادی در این ساعت هوشمند قرار گرفته است. در ابتدای کار، شما می توانید صفحه ی اصلی و آیکون های این ساعت را به صورت دلخواه تنظیم کنید که شاید با این کار، به دیگران یادآوری میکنید که این ساعت شخصی شماست! شاید ندانید اما ساعت هوشمند اپل قابلیت دنبال کردن فعالیت های ورزشی شما را نیز دارد ولی اینکه چگونه و چه طور این ساعت هوشمند فعالیت های شما را دنبال کند را خودتان می توانید تنظیم نمایید.

کمی بیشتر به تصویر قرار گرفته نگاه کنید. همانطور که می بینید، شکل نمایش دادن آیکون ها بسیار جذاب هستند، با این حال قابلیت شخصی سازی نیز هنوز وجود داشته و می توانید تعداد ردیف ها، شکل نمایش دادن آیکون ها را تغییر داده و یا حتی تعداد آنها را محدود کنید.

البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت در نسخه ی نهایی نیز قرار خواهد گرفت یا نه اما می توان امیدوار بود که اپل، قابلیت های شخصی سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال