با ساعت هوشمند Lenovo می توانید کامپیوتر خود را بدون رمز عبور باز کنید

Lenovo اولین محصول پوشیدنی خود، اسمارت بند SW-B100 را رونمایی کرد. با اینکه نام این محصول الهام بخش نیست ولی این مچ بند از قابلیت های مفیدی برخوردار است. این مچ بند زمان ورزش روزانه، ضربان قلب و زمان خواب شما را یادآوری می کند و علاوه بر آن اطلاعیه هایی برای انجام کارهای شخصی و کاری […]

Lenovo اولین محصول پوشیدنی خود، اسمارت بند SW-B100 را رونمایی کرد. با اینکه نام این محصول الهام بخش نیست ولی این مچ بند از قابلیت های مفیدی برخوردار است. این مچ بند زمان ورزش روزانه، ضربان قلب و زمان خواب شما را یادآوری می کند و علاوه بر آن اطلاعیه هایی برای انجام کارهای شخصی و کاری شما را به نمایش می گذارد.

gsmarena_001

یکی از ویژگی های جالب اسمارت بند Lenovo این است که می تواند کامپیوتر شما را بدون وارد کردن رمز عبور باز کند. سیستم عامل اندروید 4.3 Jelly Bean به بالا و همچنین آی او اس 7.1 و بالاتر توسط این ساعت هوشمند. در حالی که کامپیوترهای ویندوزی نیز توسط آن پشتیبانی میشود، Lenovo چیزی در مورد پشتیبانی دستگاه های ویندوزفونی نگفته است.

در لیست مشخصات این محصول، اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش مچ بند Lenovo ذکر نشده است و همچنین در مورد باتری این محصول. از این تصویر کوچک می توانیم ببینیم که این اسمارت بند تقریبانازک بوده و می تواند گزینه های رنگ های دیگی نیز داشته باشد.

لینک کوتاه | منبع: blog.gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال