لنوو تبلت اندروید Yoga A12 را معرفی کرد

اگر به دنبال تبلت اندرویدی برای مصارف روزانه یا استفاده در مکان‌های مختلف نظیر دانشگاه هستید به نظر می‌رسد لنوو گزینه‌ی مناسبی را پیش‌روی شما قرار داده باشد. این شرکت از جدیدترین تبلت اندرویدی خود موسوم به Yoga A12 رونمایی کرده است. تبلت جدید شرکت لنوو که برای مصارف روزانه تعبیه گردیده به طور کامل از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی […]

اگر به دنبال تبلت اندرویدی برای مصارف روزانه یا استفاده در مکان‌های مختلف نظیر دانشگاه هستید به نظر می‌رسد لنوو گزینه‌ی مناسبی را پیش‌روی شما قرار داده باشد. این شرکت از جدیدترین تبلت اندرویدی خود موسوم به Yoga A12 رونمایی کرده است. تبلت جدید شرکت لنوو که برای مصارف روزانه تعبیه گردیده به طور کامل از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

این تبلت که به همراه کیبورد عرضه می‌شود به خوبی می‌توان جایگزین یک لپ‌تاپ کاملا سبک برای کاربران باشد. وزن این تبلت کمتر از 1 کیلوگرم بوده و حتی با اضافه کردن کیبورد نیز وزن زیادی به وزن آن افزوده نمی‌شود.

به گفته‌ی شرکت سازنده، باتری تعبیه شده برای این تبلت می‌تواند به طور مداوم تا 13 ساعت به خوبی جواب‌گوی کاربر باشد اما طبیعتا این مقدار به میزان و چگونگی مصرف کاربران نیز بستگی دارد. لنوو تایید کرده که باتری گنجانده شده بر روی این تبلت ظرفیت 10500 میلی‌آمپری دارد. معمولا پیش‌بینی‌هایی که در مورد طور عمر باتری با یک‌بار شارژ صورت می‌گیرد در مورد تبلت‌های اندرویدی و iOS درست هستند چراکه این تبلت‌ها برخلاف لپ‌تاپ‌ها، برنامه‌های پس‌زمینه‌ی زیادی را اجرا نمی‌کنند و شرکت سازنده با توجه به میزان روشنایی نمایشگر و مصرف شبکه، این پیش‌بینی‌ها را منتشر می‌کند.

به‌هر‌حال، در صورتی که به دنبال تماشای فیلم‌های فول‌اچ‌دی با حداکثر نور نمایشگر هستید طبیعتا نباید انتظار 13 ساعت طول عمر باتری را داشته باشید چرا که این میزان، با توجه به مصرف کاربر ممکن است کاهش یا حتی افزایش یابد.

تبلت جدید شرکت لنوو توسط چیپست Atom X5 شرکت اینتل پشتیبانی می‌شود. در کنار این چیست، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی قرار گرفته است. نمایشگر تعبیه شده برای آن، 12.2 اینچ اندازه دارد و رزولوشن اچ‌دی را به کاربران تحویل می‌دهد. در کنار این نمایشگر، دو اسپیکر که توسط تکنولوژی Atmos شرکت Dolby پشتیبانی می‌شوند قرار گرفته است. لنوو برای این تبلت کیبورد Halo را به صورت پیش‌فرض قرار داده که عملکرد بسیار خوبی نیز دارد.

یکی دیگر از محصولات شرکت لنوو که از کیبورد Halo استفاده کرد، Yoga Book نام گرفته که در رویداد IFA 2016 از آن رونمایی شد. به‌هر‌حال تمامی مشخصه‌های این تبلت نشان می‌دهند که تبلت Yoga A12، تبلتی مناسب برای مصارف شخصی و روزانه است. در کنار تمامی این موارد، قیمت 299 دلاری آن باعث می‌شود که این تبلت بیش از پیش مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. محصول جدید شرکت لنوو از فردا در وب‌سایت رسمی این شرکت برای فروش قرار می‌گیرد و قرار است در رنگ‌های رز گلد و خاکستری روانه بازار شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال