با سیستم حذف نویز جدید سونی بیشتر آشنا شویم

نویز در صدا میتواند ناخوش‏آیند، آزاردهنده و یا حتی در برخی مواقع دردناک باشد و به همین خاطر قطعا کسی دوست ندارد هیچ نویزی بشنود، وقتی صداهای بهتری برای شنیدن وجود دارد. سونی هنگام معرفی تلفن هوشمند Xperia Z2 پرچمدار جدید خود تاکید زیادی بر روی امکان جدید حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) آن […]

نویز در صدا میتواند ناخوش‏آیند، آزاردهنده و یا حتی در برخی مواقع دردناک باشد و به همین خاطر قطعا کسی دوست ندارد هیچ نویزی بشنود، وقتی صداهای بهتری برای شنیدن وجود دارد.
سونی هنگام معرفی تلفن هوشمند Xperia Z2 پرچمدار جدید خود تاکید زیادی بر روی امکان جدید حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) آن داشت.
البته شاید بگویید در حال حاضر تقریبا روی اکثر تلفن های هوشمند میکروفن دومی برای این کار وجود دارد و در هنگام مکالمه تلفنی، از نویز های موجود کاسته میشود، اما در اینجا سونی پا را فراتر از نویز هنگام مکالمه گذاشته و شما در Z2 هنگام استفاده از ایرفون های جدید و مخصوص سونی (مدل MDR-NC31EM)، تقریبا هیچگونه صدای اضافی هنگام مکالمه، گوش دادن به موسیقی و یا هر چیز دیگری نخواهید شنید.

به گفته ی سونی عملکرد این تکنولوژی در عمل تا 98 درصد از صداهای اضافی را به وسیله ایجاد امواج معکوس خنثی میکند و به شما بهترین کفیت صدای ممکن را ارائه میدهد.

البته گفتنی‏ست این تکنولوژی نیز روی برخی هدفون های جدید وجود داشت، با این تفاوت که آنها دارای سیستم پردازشی بوده و نیاز به باتری داشتند (که در نتیجه حجم و اندازه بزرگتری داشتند) و اینجا ایرفون های جدید سونی از طریق تلفن تغذیه میشوند و در نتیجه تنها 20 گرم وزن دارند که وزن ایده‏آلی به نظر میرسد.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر آنها را مشاهده نمایید.

Sony-MDR-NC31EM

 

sony-active-noise-cancelletion

Sony-MDR-NC31EM-2

لینک مطلب | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال