هدفون‌های جدید شرکت Bose قابلیت تنظیم میزان حذف صدای پیرامون خود را دارند

یکی از اصلی‌ترین عملکردهای هدفون برای دریافت کیفیت بهتر و جزئیات بیشتر صدا، حذف صدای محیط است. با حذف صدای اطراف می‌توان با لذت بیشتری به موسیقی مورد علاقه گوش داد و تقریبا تمامی جزئیات موسیقی را متوجه شد. شرکت Bose که به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی هدفون‌های نویزکنسلینگ شناخته شده به دنبال فناوری […]

یکی از اصلی‌ترین عملکردهای هدفون برای دریافت کیفیت بهتر و جزئیات بیشتر صدا، حذف صدای محیط است. با حذف صدای اطراف می‌توان با لذت بیشتری به موسیقی مورد علاقه گوش داد و تقریبا تمامی جزئیات موسیقی را متوجه شد. شرکت Bose که به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی هدفون‌های نویزکنسلینگ شناخته شده به دنبال فناوری جدیدی در این زمینه است.

براساس گزارشی که منتشر شده، شرکت مورد اشاره وب‌سایت جدیدی را تحت عنوان Hearphones احداث کرده است. محصول جدیدی که این شرکت در نظر گرفته، هندزفری دورن گردن بوده که با قرار گرفتن میکرفون درون آن می‌توان میزان صدای دریافتی از محیط را مشخص کرد. بنابراین، کاربران با خرید این هندزفری می‌توانند میزان صدای دریافتی از محیط خود را به صورت دستی تنظیم کنند تا تجربه‌ی بهتری را در شنیدن موسیقی مورد علاقه‌ی خود کسب کنند. هدفون جدید شرکت Bose ویژگی جدیدی را تحت عنوان «نویز کنسلینگ فعال» دریافت کرده است. این ویژگی همانند قابلیت نویز کنسلینگ اکثر هدفون‌های مطرح است با این تفاوت که برای تمرکز بیشتر بر روی تماس‌های دریافتی می‌توان صدای محیط را به طور کامل حذف کرد.

شرکت Bose برای هدفون مورد اشاره برنامه‌ی جداگانه‌ای را برای گوشی‌های‌هوشمند تحت عنوان Hear نیز منتشر کرده تا کاربران بتوانند از این طریق نیز به تنظیمات هدفون خود دست یابند. باوجود این که این شرکت وب‌سایت جدیدی را برای محصول خود راه‌اندازی کرده به نظر می‌رسد تا معرفی این محصول فاصله‌‌ی زیادی باقی نمانده باشد. بنابراین بهتر است منتظر معرفی رسمی نسل جدیدی از هدفون‌های شرکت Bose باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال