با Apple Watch، ساعت هوشمند اپل آشنا شوید

آخرین محصولی که اپل دیشب در مراسم ویژه اش معرفی کرد، ساعت هوشمند Apple Watch در سه مدل برای افراد مختلف بود. مدل اصلی آن که با بند و بدنه ای از جنس استیل طراحی شده است، Apple Watch نام دارد و کاربرد عمومی خواهد داشت. مدل بعدی نیز بند پلاستیک مانند داشته و بدنه […]

آخرین محصولی که اپل دیشب در مراسم ویژه اش معرفی کرد، ساعت هوشمند Apple Watch در سه مدل برای افراد مختلف بود.

مدل اصلی آن که با بند و بدنه ای از جنس استیل طراحی شده است، Apple Watch نام دارد و کاربرد عمومی خواهد داشت.

مدل بعدی نیز بند پلاستیک مانند داشته و بدنه ای از جنس آلومینیوم خواهد داشت که احتمالا ارزانترین مدل ساعت های اپل باشد و Apple Watch Sport نام خواهد داشت.

مدل گران قیمت تر نیز Apple Watch Edition نام داشته و بدنه ای از جنس طلای 18 عیار به همراه بندهایی از جنس های مختلف مانند چرم و … خواهد داشت.

هر سه ی این ساعت ها دارای چیپ جدید و کم مصرف اپل به نام Apple S1 خواهند بود و نمایشگر آنها با یاقوت کبود محافظت خواهد شد.

در پشت ساعت نیز شاهد نور مادون قرمز و لنز یاقوت کبود هستیم که برای سنجش ضربان قلب استفاده خواهد شد و یک میدان مغناطیسی (آهنربا) شارژر را درست در جای خود نگه میدارد تا عمل شارژ به درستی انجام شود.

در کنار ساعت نیز شاهد غربیلک و یک دکمه هستیم که برای اسکرول و انتخاب و سایر کارها کاربرد خواهد داشت.

متاسفانه اپل درمورد مشخصات فنی این ساعت های هوشمند هیچ مطلبی عنوان نکرده و فقط میدانیم با شروع قیمت از 349 دلار، از اوایل سال 2015 شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود.

Apple S1

Apple watch back

watch_white_sport

 

لینک کوتاه | منبع : Anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال