با Screeny حافظه ی داخلی آیفون خود را افزایش دهید

آیفون ها هیچ گاه با صاحبانشان اجازه ی افزایش حافظه ی داخلی را با کارت حافظه ی میکرو اس دی نمی دهند. در نسل های متفاوت این تلفن هوشمند حافظه ی های داخلی افزایش پیدا کرده اما از آنجایی که عموما نسخه های 26 گیگابایت ارزان تر بوده اند، اکثرا صاحبان آیفون با حافظه ی […]

آیفون ها هیچ گاه با صاحبانشان اجازه ی افزایش حافظه ی داخلی را با کارت حافظه ی میکرو اس دی نمی دهند. در نسل های متفاوت این تلفن هوشمند حافظه ی های داخلی افزایش پیدا کرده اما از آنجایی که عموما نسخه های 26 گیگابایت ارزان تر بوده اند، اکثرا صاحبان آیفون با حافظه ی داخلی تلفن هوشمندشان مشکل دارند.

16 گیگابایت برای استفاده ی افراد عادی فضای مناسبی است، می توان در تلفن هوشمند یک یا دو فیلم، تعداد زیادی موزیک و عکس ذخیره کرد. اما برخی افراد با استفاده ی بیش از حد از مدیا مخصوصا عکس ها این فضا برایشان کافی نیست.

اپلیکیشن و بازی ها نیز فضای زیادی را احتیاج دارند، اما مسئله ای که در اشغال کردن حافظه ی زیاد به چشم نمی آید اسکرین شات ها هستند. اسکرین شات های متعدد عموما حجمی ندارند اما کم کم فضای در دسترس شما را اشغال می کنند.

یک اسکرین شات بنا به نوع فایل و رزلوشن آن عموما چند صد کیلوبایت فضا اشغال می کند اما وقتی اسکرین شات ها گرفته و استفاده می شوند فراموش خواهند شد و چندصد عدد از این فایل ها فضای قابل توجهی را اشغال خواهد کرد. این موضوع فلسفه ی طراحی اپلیکیشنی با نام Screeny شده است. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد تا بخشی از اسکرین شات ها یا تمامی آنها را پاک کنید. این اپلیکیشن هم به شما امکان می دهد تا به صورت دستی فایل هایتان را حذف کنید و هم می تواند با تعیین زمان، مثلا اسکرین شات های مربوط به ماه گذشته را پاک کند.

می توانید این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید تا بتواند حتی یک گیگابایت فضای در دسترس بیشتری داشته باشد.

لینک دانلود

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال