بد افزار Carbanak، به هکر ها اجازه خواهد داد تا حساب بانکی شما را خالی کنند!

هیچ شکی نیست که هدف اول و اصلی هکر ها، سرقت کردن از بانک ها می باشد و به تازگی نیز یکی از این سرقت ها که به صورت دیجیتالی و اینترنتی انجام شده، توسط بخش تحقیقات امنیتی Kaspersky گزارش شده است. طبق این گزارش، بدافزاری توسط هکر ها منتشر شده است که تا کنون […]

هیچ شکی نیست که هدف اول و اصلی هکر ها، سرقت کردن از بانک ها می باشد و به تازگی نیز یکی از این سرقت ها که به صورت دیجیتالی و اینترنتی انجام شده، توسط بخش تحقیقات امنیتی Kaspersky گزارش شده است.

طبق این گزارش، بدافزاری توسط هکر ها منتشر شده است که تا کنون توانسته حداقل 300 میلیون دلار از حساب موسسات مختلف را از 30 کشور جهان منتثل کند. این هکر ها نه تنها با انجام این کار، توانسته اند ویروس خود را با نام Carbanak وارد سیستم های بانکی کنند، بلکه قادر بوده اند تا تمامی رفتار ها و حرکت های مامورین را تحت نظر داشته باشند و از اطلاع همگان از جا به جا شدن پول ها و اقدام تدابیر لازم، جلوگیری نمایند!

البته بانک هایی که تحت تاثیر این کلاهبرداری بوده اند، از چیزی که به سر آن ها آمده است، آگاه هستند اما شرکت Kaspersky به خاطر تعهدنامه ای که نسبت به این موضوع در این موارد دارد، از آوردن نام آنها خودداری می کند.

تعداد زیادی از شرکت ها و بانک ها هستند که به صورت مدام، تحت حمله های مختلف هکر ها قرار می گیرند اما قصد ندارند مسئولیت این کار را بپذیرند. این موضوع اصلا خوب نیست، به خصوص از زمانی که این حملات در کشور هایی همچون ژاپن، آمریکا و روسیه گسترش پیدا کرده است.

با این حال، بهترین کاری که می توان انجام داد، این است که حساب، به صورت مداوم کنترل شود چرا که حداقل دلیلی برای این کار وجود داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال