بررسی عمر باتری سامسونگ گلکسی اس 5

بالاخره نتایج بررسی سایتهای مختلف برای پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 5 نیز منتشر شد و همانطور که انتظار میرفت، شاهد بهبود عمر باتری نسبت به اس 4 و البته برخی از رقبا هستیم. این تلفن هوشمند با وجود باتری 2800 میلی آمپری خود، توانسته رکورد خوبی در تمام تست ها از خود به جای […]

بالاخره نتایج بررسی سایتهای مختلف برای پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 5 نیز منتشر شد و همانطور که انتظار میرفت، شاهد بهبود عمر باتری نسبت به اس 4 و البته برخی از رقبا هستیم.

این تلفن هوشمند با وجود باتری 2800 میلی آمپری خود، توانسته رکورد خوبی در تمام تست ها از خود به جای بگذارد.

پس در ادامه مطلب با ما باشید تا نگاهی به بررسی های چند سایت مطرح در این زمینه بیاندازیم.

در تست مکالمه با شبکه 3G، گلکسی اس 5 توانسته 21 ساعت و 20 دقیقه دوام بیاورد که نسبت به اس 4 و یا نوت 3 و یا حتی اچ تی سی وان جدید نیز رتبه بهتری میباشد، اما در  عوض قافله را به پرچمدار ال جی و سونی باخته است.

samsung-galaxy-s5-battery-talk

 

اما در تست پخش ویدئو، قضیه تا حدودی برعکس شده و با رکورد 11 ساعت و 5 دقیقه، این بار از اکثر رقبا عقب افتاده است.

samsung-galaxy-s5-battery-video

اما در تست مرور وب که شاید این روز ها بیشتر مد نظر کاربران باشد، گلکسی اس 5 توانسته است پیشرفت بسیار خوبی نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد و با 9 ساعت و 36 دقیقه از اچ تی سی وان جدید نیز حدود نیم ساعت بیشتر در این تست دوام بیاورد.اما در مقایسه با پرچمدار فعلی ال جی هنوز حرفی برای گفتن ندارد و با اختلافی در حدود 20% از G2 فاصله دارد.

samsung-galaxy-s5-battery-web

و  در نهایت با توجه به زمان های به دست آمده، سایت GSMarena با احتساب یک ساعت مکالمه، یک ساعت تماشای ویدئو و یک ساعت وبگردی، زمان 72 ساعت را برای نیاز به شارژ مجدد گلکسی اس 5 پیشبینی کرده است که زمان بسیار مناسبی میباشد.

سایت فون آرنا نیز با اسکریپت مخصوص خود این تلفن هوشمند را تست کرده است.

به گفته این سایت، این اسکریپت تحت وب درواقع مصرف واقعی یک کاربر را شبیه سازی کرده و نهایتا عمر باتری را بر اساس آن اندازه میگیرند و در گلکسی اس 5 به عدد 8 ساعت و 38 دقیقه رسیده اند که نشان دهنده ی مصرف بهینه و بسیار خوب آن است.

galaxy-s5-battery-life

اما سایت آناندتِک در تست های خود به ارقام دیگری دست یافته که جالب توجه میباشند.

گلکسی اس 5 در تست وبگردی با اینترنت 4G/LTE توانسته است حدود 10 ساعت و 20 دقیقه دوام بیاورد و بعد از اچ تی سی وان جدید، در مقام دوم بایستد.

galaxy-s5-battery-life-4G

در وبگردی به وسیله WiFi نیز با 10 ساعت و 12 دقیقه در رتبه سوم پس از اچ تی سی وان جدید و جی2 قرار گرفته است.

galaxy-s5-battery-life-wifi

آخرین تستی که آناند انجام داده نیز اندازه گیری زمان شارژ شدن دستگاه بوده و گلکسی اس 5 با وجود شارژر قدرتمند 10.6 واتی خود، در کمتر از 2 ساعت از 0 تا 100 درصد بصورت کامل شارژ شده است.

galaxy-s5-battery-charge-time

لینک کوتاه | منبع : gsmarena , phonearena , anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال