بهترین محصولات شش ماهه اول سال از نظر طراحی

وقتی برای خرید یک گوشی هوشمند یا تبلت گشتی در بازار شلوغ این روزهای الکترونیک می زنید، نمی توانید تنها معیارهای نرم افزار و سخت افزار را در نظر داشته باشید، چرا که یک محصول چیزی فراتر از سه عامل قیمت، ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری است. شاید آخرین دلیل برای انتخاب یک […]

وقتی برای خرید یک گوشی هوشمند یا تبلت گشتی در بازار شلوغ این روزهای الکترونیک می زنید، نمی توانید تنها معیارهای نرم افزار و سخت افزار را در نظر داشته باشید، چرا که یک محصول چیزی فراتر از سه عامل قیمت، ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری است. شاید آخرین دلیل برای انتخاب یک محصول ظاهر آن باشد. به همین دلیل اکثر شرکت هایی که قصد داشتند سهم بیشتری را از این بازار پر سر و صدا به خود اختصاص دهند تمرکز زیادی بر روی طراحی داشتند اند. همین اهمیت به طراحی بهتر، محصولات معدودی را از سایرین متمایزو محبوب ساخته است.

برای همین ما نیزتصمیم گرفتیم در همین ابتدای نیمه ی دوم سال 2014 مروری داشته باشیم بر زیباترین محصولات موجود در بازار که در این لیست نام محصولات شرکت های بنام به چشم می خورد ولی بخش جالب آن حضور نام هایی است که آشنا نیستند. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این محصولات بپردازیم.

اچ تی سی وان ام 8


HTC-One-M8(2)

به نظر می رسد در طول چند سال گذشته مهمترین هدف اچ تی سی، طراحی منحصر به فرد بوده است. اچ تی سی بر روی تاثیر بصری بر روی مشتری هایش بسیار سرمایه گذاری کرده است، کافیست نگاهی به اچ تی سی وان ام8 بیندازید تا منظور مارا متوجه شوید، ام 8 پرچمدار فعلی شرکت در همه ی زمینه ها در یک تلفن هوشمند بهترین است، می توان نوبل طراحی 2014 را تاکنون به ام8 اختصاص داد. البته ناگفته نماند جنس بدنه در این طراحی منحصر به فرد بی تاثیر نبوده است.

سونی اکسپریا زد2

Sony-Xperia-Z2(2)

بی شک می توان ادعا کرد این گوشی هوشمند که تلفیقی زیبا از شیشه و فلز است، زیباترین محصول سری اکسپریا تا کنون بوده است، تنها نگاهی گوتاه به این محصول منحصر به فرد تایید این ادعاست. مدال نقره برای طراح این محصول شاید کافی نباشد اما نمی توان از کمال ام8 چشم پوشی کرد، یکی از ویژگی های برتر این محصول دریافت گواهی های معتبر برای ضد آب و گرد و خاک بودن این محصول است.

 تبلت سونی اکسپریا زد2

Sony-Xperia-Z2-Tablet(1)

سبک ترین تبلت با اندازه ای 10 اینچ، زیبا و سبک و نازک. همین ویژگی هم کافیست تا ادعا کنیم برترین تبلت نیمه ی اول 2014 توسط سونی طراحی شد. این تبلت زد آب و گرد و غبار است همانند همتای هوشمند خود تمامی گواهی ها را نیز دریافت نموده است. شاید از نظرویژگی های بصری نتوان این تبلت را با آی پدها مقایسه کرد اما وزن و اندازه را نمی توان در طراحی نا دیده گرفت.

هوآوی اسند پی7

Huawei-Ascend-P7(1)

مگرمی توان این محصول را در این لیست قرار نداد؟ یکی از کامل ترین ها از نظر نرم افزارو سخت افزار، سبک، نازک و تهیه شده از مواد مرغوبی همچون شیشه و استیل، این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب این محصول، در قفسه ی هر فروشگاهی خودنمایی می کند.

 گیونی ای لایف5.5  

Gionee-Elife-5.5(1)

شاید این نام را تاکنون نشنیده باشد ولی این دلیل بر نادیده گرفتن محصول زیبای این شرکت نیست، پرچمدار جدید این شرکت بسیار زیبا و خوش دست است، این گوشی هوشمند نازکترین گوشی هوشمند تا کنون درجهان است، ضخامت این گوشی تنها 5.6 میلی متر است.

سامسونگ گیئر فیت

Samsung-Gear-Fit

همین بس که احساس نمی کنید یک گجت هوشمند در دست دارید. علیرغم بسیاری دیگر از پوشیدنی های هوشمند که ظاهری مناسب ندارند، این ساعت هوشمند برترین طراحی را به خود اختصاص داده. منحنی ها در طراحی، شیشه ی بسیار زیبا طراحی مناسب صفحه و وزن کم این محصول واقعا منحصر بفرد است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال