HTC، اندروید M را برای One M8 نیز عرضه خواهد نمود

پس از معرفی Android M در کنفرانس I/O 2015 گوگل، کمپانی HTC با فاصله‌ی کوتاهی اعلام کرد که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید M برای گوشی‌های هوشمند One M9 و +One M9 عرضه می‌شود. همچنین این کمپانی تایوانی اعلام نمود که این بروزرسانی تنها برای این دو گوشی‌هوشمند که خود اچ‌تی‌سی نام آنها را اعلام […]

پس از معرفی Android M در کنفرانس I/O 2015 گوگل، کمپانی HTC با فاصله‌ی کوتاهی اعلام کرد که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید M برای گوشی‌های هوشمند One M9 و +One M9 عرضه می‌شود. همچنین این کمپانی تایوانی اعلام نمود که این بروزرسانی تنها برای این دو گوشی‌هوشمند که خود اچ‌تی‌سی نام آنها را اعلام کرده، عرضه نمی‌شود و سایر پرچم‌داران این شرکت نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.

به تازگی و در پاسخ به سوالی که یکی از کاربران، روز گذشته در توئیتر از مدیر بخش محصولات این شرکت، آقای Mo Versi در مورد امکان عرضه‌ی این بروزرسانی برای One M8 پرسیده بود، اعلام کرد که پرچم‌دار سال گذشته‌ی اچ‌تی‌سی نیز آپدیت اندروید اِم را دریافت می‌کند.

باید اشاره کنیم که هنوز اندروید M در مراحل توسعه بوده و شاید نتوانیم آن را حداقل تا ماه اکتبر و همزمان با عرضه‌ی محصولات جدید نکسوس ملاقات کنیم. البته احتمال دارد که گوشی One M9 نیز در همان زمان و همراه با عرضه‌ی اندروید M عرضه گردد. البته این موضوع شاید اتفاق نیفتد اما از زمان اعلام شدن خبر عرضه‌ی این بروزرسانی برای Android M، اچ‌تی‌سی 90 روز را برای عرضه‌ی این بروزرسانی در نظر گرفته است. اما شاید در عرضه‌ی این بروزرسانی تعویق بیفتد و اوایل سال 2016 نیز منتظر این بروزرسانی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال