آپدیت اندروید آب‌نبات‌چوبی برای گوشی Ascend P7 هواوی منتشر شد

در حالی که 2 هفته از رونمایی گوگل از گوشی‌های جدیدش، نکسوس 5X و نکسوس 6P به همراه اندروید 6 مارشمالو می‌گذرد، تولیدکننده چینی‌تبار گوشی‌های هوشمند، هواوی حالا به فکر این افتاده تا آپدیت اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی را برای پرچم‌دار خود، Ascend P7 عرضه کند. این دستگاه به آخرین نسخه قبل از اندروید 6 مارشمالو […]

در حالی که 2 هفته از رونمایی گوگل از گوشی‌های جدیدش، نکسوس 5X و نکسوس 6P به همراه اندروید 6 مارشمالو می‌گذرد، تولیدکننده چینی‌تبار گوشی‌های هوشمند، هواوی حالا به فکر این افتاده تا آپدیت اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی را برای پرچم‌دار خود، Ascend P7 عرضه کند.

این دستگاه به آخرین نسخه قبل از اندروید 6 مارشمالو یعنی اندروید 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی به‌روزرسانی خواهد شد. این آپدیت پیش از این در مردادماه به صورت آزمایشی برای عموم کاربران این گوشی عرضه شده بود و مدتی را هم در مرحله آزمایش گذرانده است و حالا نسخه نهایی آن رسماً عرضه شده است. آپدیت به روش OTA از امروز آغاز شده که اگر تاکنون آن را با این روش دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت هواوی، این به‌روزرسانی را با حجم 1.26 گیگابایت دانلود کنید.

این در حالی است که به‌روزرسانی اندروید آب‌نبات‌چوبی چند روزی است که برای Ascend Mate 7 در دسترس قرار گرفته است، اما ظاهراً این دقیقاً همان نسخه است که به جهت بازارهای اروپایی، با ویرایشی جدید برای P7 عرضه شده است.

یک فریم‌ور جدید دیگر هم بر پایه همین به‌روزرسانی برای پرچم‌دار جدید این شرکت یعنی P8 منتشر شده است. ممکن است باورش سخت باشد اما نسخه عرضه شده برای P8 بر پایه اندروید 5.0 بوده و نه اندروید 5.1 که مدل‌های قدیمی‌تر حالا بر اساس آن به‌روزرسانی می‌شوند! این در حالی است که P8 از بدو ورود به بازار با اندروید آب‌نبات‌چوبی عرضه شده است و بر همین اساس آپدیت با حجم 1.72 گیگابایتی برای آن کمی گیج‌کننده به نظر می‌رسد. به‌هرحال هواوی بهتر از ما می‌داند که چه کاری بهتر است و تصمیم‌گیرنده نهایی خود این شرکت است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال