به زودی Apple Pay از پرداخت های دولت فدرال نیز پشتیبانی خواهد کرد

سرویس Apple Pay شرکت اپل، به سرعت در حال گسترش می باشد و حالا این سرویس، از پرداخت های دولت فدرال آمریکا نیز پشتیبانی خواهد کرد. مدیر بخش Cyber Security Summit کاخ سفید در بیانه ای اعلام کرده است که از اواخر سال جاری، شاهد پشتیبانی این سرویس از پرداخت های دولتی نیز خواهیم بود. همچنین Tim […]

سرویس Apple Pay شرکت اپل، به سرعت در حال گسترش می باشد و حالا این سرویس، از پرداخت های دولت فدرال آمریکا نیز پشتیبانی خواهد کرد. مدیر بخش Cyber Security Summit کاخ سفید در بیانه ای اعلام کرده است که از اواخر سال جاری، شاهد پشتیبانی این سرویس از پرداخت های دولتی نیز خواهیم بود.

همچنین Tim Cook اعلام کرد که از این پس، پارک ها نیز از سرویس Apple Pay پشتیبانی خواهند کرد و کاربران می توانند برای خرید بلیط سینما یا به صورت کلی، هر چیزی که در پارک های ملی به فروش می رسد را با این سرویس و به وسیله ی تلفن هوشمند خود، خریداری نمایند. در رابطه با مسائل دولتی نیز، این مدیر ارشد اعلام کرد که دولت فدرال، از امنیت کامل این سرویس و پرداخت های آن راضی بوده و آن را تایید می کند.

بر خلاف سیستم های پرداخت قدیمی و سنتی که موجود است، Apple Pay هرگز اطلاعات شخصی و شماره ی حساب کاربران را در اختیار فروشندگان قرار نمی دهد و همینطور سوابق خرید و فروش مشتریان را ثبت نخواهد کرد. Tim Cook در رابطه با آینده ی دنیای تکنولوژی اعلام کرد :

“به زودی و در آینده ای نه چندان دور، وارد دنیایی خواهیم شد که در آن، کیف پول می تواند جای خود را از دست بدهد و علاوه بر آن، تمامی مدارک افراد اعم از کارت شناسایی، گواهینامه، پاسپورت و مدارک مهم دیگر، همگی به صورت دیجیتالی، در فضایی امن ذخیره گردد و در هر زمان که به آن ها نیاز بود، از آنها استفاده کرد.”

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما Apple Pay تا چه اندازه می تواند آینده را متحول سازد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال